آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۰۰
سیاسی
۲

سرلشکر فیروز آبادی با تاکید برحضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری:هر رای​، یک سرباز بیشتر در میدان جنگ است

فیروزآبادی با بیان این که شرکت در انتخابات تضمین امنیت ملی و قدرت بازدارندگی است، خاطرنشان کرد: نماد حماسه سیاسی، انتخابات است و هر رای بیشتر مثل یک سرباز بیشتر در میدان جنگ است.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: ما از شورای محترم نگهبان متشکریم که ملت ایران را شادمان کرد.

به گزارش ایسنا، سرلشکر حسن فیروزآبادی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت علی(ع) و سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: فتح خرمشهر مصداق واقعی جهاد، فتح ارزش ها و فتح الفتوح قرآن کریم است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان این که راه امام(ره) شاخصه دارد، گفت: ولایت فقیه و شورای نگهبان دو یادگار مهم امام برای حرکت در صراط مستقیم اسلام ناب و انقلاب است. درود بر شورای نگهبان با استقامت. ما از همه اعضای شورای نگهبان متشکریم که ملت ایران را شاد کردند.

فیروزآبادی همچنین گفت: ما باید پس از آزادسازی خرمشهر جنگ را ادامه می دادیم، چراکه صدام تن به صلح نمی داد و جنگ را دنبال می کرد؛ اما سرانجام ما اراده خود را به دشمن تحمیل کردیم و به پیروزی رسیدیم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با بیان این که دشمنان برای تضعیف رابطه میان مردم و نظام تلاش می کنند، خاطرنشان کرد: علاج این مساله در تحقق حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی، خدمت به مردم و وحدت کلمه است.

وی خاطرنشان کرد: شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فردی اصلح و کسی که از نشاط، تفکر، برنامه، توانمندی و دلسوزی برای مردم و بویژه محرومان برخوردار باشد،لازم است و شما باید مصداق آن را از بین هشت نفری که احراز صلاحیت شده اند، انتخاب کنید.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح ایران همواره آماده دفاع از کیان سرزمین ایران است.

فیروزآبادی با شعار «زنده باد امام خامنه ای عزیز» و «سلامت و شاد باد مردم عزیز ایران» به سخنان خود پایان داد.