آرشیو شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۳۷۰۰
صفحه آخر
۲۰
بزن در رو

ستاد زدن مجانی در قلب ها

رضا رفیع

از دیروز رسما تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری کلیدخورد و احتمالااز امروز، حرف های قشنگ قشنگ نامزدهای تائید صلاحیت شده، آغاز می شود. و چقدر خوب است که آدم، حرف های خیلی قشنگ بزند که ملت همه جذب و جلب شوند.

3 جور سخنرانی:

1 سخنران هایی که حرف های قشنگ می زنند.

2 سخنران هایی که قشنگ حرف می زنند.

3 سخنران هایی که هم قشنگ حرف می زنند؛ هم حرف های قشنگ می زنند.

فلذاست که نامزدهای در حال آماده شدن برای هرگونه سخنرانی، باید که به این تقسیم بندی استراتژیک توجه داشته باشند.

یکی از نامزدها در نخستین سخنرانی اش در جمع اصحاب رسانه (از قبیل خودمان)، با طرح و شرح تشکیل «دولت ضد تورم»،خیلی شفاف گفته که اگر 55 میلیون ایرانی به این دولت رای بدهند، می توان تورم را از بیخ ریشه کن کرد.

کم و کسری دیگری دارید، بفرمایید!... (این را نفهمیدیم کی گفت، این قدر فهمیدیم که یکی از آحاد ملت بود. ای بسا عمه خودمان بوده باشد!)

بسته پیشنهادی: نگارنده نیز از طرفداران پر و پا قرص تبلیغات مجانی است که خرج روی دست دولت و ملت نگذارد. بهترین ستاد همین است که در قلب ها باشد. همین که این نامزد مورد نظر از آن سخن گفته است. به این دلیل، ما نیز رهنمودهای ارزنده ای داریم:

1 ترک فوری سیگار: از مشتاقان و طرفداران این نامزد محترم تقاضا می شود که حداقل تا پایان زمان تبلیغات از کشیدن هرگونه سیگار و استعمال هرگونه مواد دخانی، اکیدا خودداری نمایند. چون برای قلبشان ضرر دارد، بالطبع برای ستاد نامزدهای محبوبشان نیز بی ضرر نیست.

2 قلب شناسی: اگر عزیزانی از میان طرفداران این نامزد کم خرج، خدای نکرده مشکلات قلبی دارند؛ در این چند روز تبلیغات، اگر به فکر خودشان نیستند، لااقل به فکر ستاد تبلیغاتی نامزد خود باشند. مثلااگر آنژیوکت کنند؛ ممکن است که سر بالن یا لوله، سر از ستاد در بیاورد و صدماتی وارد نماید. فلذا بیشتر مواظب قلب خود باشید. این مطلب مورد تائید و تاکید جناب حافظ هم بود که در راستای ستاد تبلیغاتی یکی از نامزدهای روزگار خودش گفته است: یارب این قلب شناسی ز که آموخته بود؟