آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
سیاست
۳
شیپورچی

یه مشت تحلیل الکی

از اونجایی که مسابقه «چرندیات و پرندیات» چند سالیه که تو فضای رسانه ای مریخ در حال برگزاریه و به علت بالابودن سطح «چرندیات» شرکت کنندگان و رقابت نزدیک میان آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره هنوز موفق به انتخاب بهترین «چرنده و پرنده» نشده ایم، صمیمانه از روح ماکیاول و نوادگان مکرم ایشان عذرخواهی می کند و به ماکیاول اعلام می کنم: ماکیاول راحت بخواب که ما بیداریم!

٭ یه شخصیت سیاسی داریم به اسم جناب آقای «روانپرت». ایشون عضو یک جبهه سیاسی در مریخ است که به علت ناپایداری در مواضع، دچار ضعف شدید بینایی در تشخیص اصلح از صالح شده اند و مرتبا دنبال اصلح، صالح، اصلح مقبول، صالح نزدیک به اصلح، اصلح نزدیک به صالح، اسلحه و... هستند و حتی تاکنون چند سفر فضایی و زیرزمینی داشتند تا بتونند اصلح رو پیدا کنند. جناب روانپرت که به علت هوش سیاسی بالا، بعضا با شخصیت فامیل دور در سریال کلاه قرمزی اشتباه گرفته می شود، اعلام کرد: بروبچ اون یکی سیاره نباید از کاندیدای ما حمایت کنن!

٭ مهمترین خواص گازانبر از سوی چند کارشناس ابزارآلات سیاسی تشریح شد. این کارشناسان اعلام کردند: معمولا افرادی که ادعا می کنند نقش آچار فرانسه را دارند، علاقه خاصی به گازانبر دارند. زیرا شخصیت آچار فرانسه دچار توهمات بالایی در باز کردن پیچ و مهره ها است و به همین خاطر هرکجا که آچار فرانسه کم میاره، سریعا گازانبر وارد عمل می شه! مشکل اصلی این وسیله اینه که فرق بین موجودات زنده رو با پیچ و مهره تشخیص نمی ده و در مواقع خطر، با موجودات زنده هم مثل پیچ و مهره رفتار می کنه!