آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
تماشاخانه
۲۵

سریال «مادرانه» شاید به پخش در ماه رمضان نرسد

کارگردان مجموعه تلویزیونی «مادرانه» از فیلمبرداری 50 درصد این سریال خبر داد و گفت: احتمال دارد به دلیل کمبود زمان، این کار برای پخش در شب های ماه مبارک رمضان آماده نشود.

«جواد افشار» در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تصمیم گیرنده نهایی برای زمان پخش سریال «مادرانه» مسئولان شبکه سه سیما هستند.درواقع درصورتی که نام این مجموعه در فهرست برنامه های این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان قطعی شود، ناچاریم با افزایش زمان فیلمبرداری سریال را برای این زمان آماده کنیم.

وی افزود: البته پیش از این، «مادرانه» برای پخش در اواسط تابستان در نظر گرفته شده بود، اما پیشنهادهایی نیز از سوی مسئولان شبکه سه برای پخش این سریال در برنامه های ماه رمضان ارائه شده است. کارگردان سریال «سی امین روز» ادامه داد: فیلمنامه این کار که نوشته «سعید نعمت الله» است،در 40 یا 45 قسمت نوشته شده است اما در صورت پخش این سریال در ماه مبارک رمضان مجبوریم فیلمنامه را برای 30 قسمت تعریف کنیم. وی عنوان کرد: قصه این سریال ویژه ماه مبارک رمضان نیست، اما به خاطر مضمون اجتماعی و پیام های اخلاقی و انسانی که در بطن آن وجود دارد، هر زمان که پخش شود می تواند برای مخاطب مفاهیم ارزشی خوبی را به همراه داشته باشد. تهیه کنندگی سریال «مادرانه» را محمدرضا شفیعی برعهده دارد و بازیگرانی چون مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی و مهرداد ضیایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش می کنند.