آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
ایران شوک
۲۴

پلیس در تعقیب 2 اسیدپاش چاق و لاغر

گروه شوک:دو اسیدپاش ناشناس با حمله به مردی نمایشگاه دار معمای پر ابهامی را پیش روی پلیس قرار دادند.

29 اردیبهشت ماه سال جاری مرد 42 ساله ای در حالی که سر و صورتش باندپیچی شده بود، به شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران مراجعه کرد. این مرد وقتی پیش روی بازپرس سپید نامه ایستاد، در حالی که وحشت در چهره اش موج می زد با صدایی لرزان گفت: نمایشگاه اتومبیل دارم، ساعت 10 شب بود که نمایشگاهم را ترک کرده و به سمت خانه رفتم، وقتی وارد کوچه مان شدم دو مرد را که چاق و لاغر بودند در انتهای کوچه دیدم رفتارهای مرموزی داشتند، اما تصور نمی کردم برای من کمین کرده اند.وی افزود: آن دو با دیدن من به سمتم آمدند.

یکی از آنان برگه ای را از جیبش درآورد و به بهانه پرسیدن آدرس به من نزدیک شد و همزمان با گاز اشک آور به من حمله ور شد. با چشمان اشک آلود هنوز می توانستم آن ها را ببینم که با ظرف پلاستیکی که در دست داشت، چیزی شبیه آب را به سمتم پاشید ناگهان احساس سوزش شدید در سر، صورت و دست چپم کردم، وقتی فریاد زدم «سوختم سوختم» هر دوی آن ها پا به فرار گذاشتند و من از خودرو یم پیاده شدم و اعضای خانواده ام که با شنیدن فریادهایم خودشان را به من رسانده بودند سریع من را به بیمارستان رساندند در حالی که نمی دانم دو اسید پاش چه انگیزه ای داشتند و چرا این کار را کرده اند.

با ادعاهای مرد نمایشگاه دار، بازپرس سپید نامه دستور داد تیمی از اداره 16 پلیس آگاهی تهران وارد عمل شوند.

بنا بر این گزارش، تیمی از پلیس آگاهی به تحقیق از مرد بنگاه دار پرداختند تا به انگیزه های انتقامجویانه بین کسانی که با قربانی اسید پاشی خصومت دارند پی برده و بتوانند دو اسیدپاش چاق و لاغر را به دام اندازند.