آرشیو سه‌شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۲، شماره ۵۳۸۶
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

افزایش کرایه ها از سوی برخی رانندگان

جعفری از کرج در تماس تلفنی با شوک گفته: تاکسی های ون از میدان کرج تا مترو هر روز برای خود یک نرخ کرایه تعیین می کنند و هیچ توجهی به اعتراض مسافران ندارند، هیچ مرجعی هم برای رسیدگی به این عمل غیرقانونی آن ها وجود ندارد و نمی دانیم به کجا باید اعتراض کنیم. ما باید شکایت خود را به کجا ببریم؟

سد معبر میدان میوه تره بار و به تنگ آمدن اهالی محل

محمدی از شاهرود در تماس تلفنی با شوک گفته: در خیابان مصلی یک میدان میوه و تره بار هست که باعث سد معبر شده و رفت وآمد را مشکل کرده و عجیب این که با هر جا تماس می گیریم به این مساله رسیدگی نمی کنند ولی با وانت هایی که میوه می فروشند و دوره گردی می کنند خیلی زود برخورد می شود چرا این رسیدگی ها به صورت موردی انجام می شود و مساله ای که تمام مردم یک محل را به تنگ آورده مورد توجه مسئولان نیست؟

منطقه 17مجتمع تجاری نمی خواهد

حسن زاده از منطقه 17 تهران در تماس تلفنی با شوک گفته: قرار بود براساس طرح خط آهن زیرزمینی تهران- تبریز که از زیر منطقه 17 و18 عبور می کند، یک اتوبان هم روی آن و در منطقه 17 ایجاد شود اما به تازگی مطرح شده که روی این خط زیرزمینی تبدیل به فضای سبز و مرکز تجاری می شود. می خواستم بگویم منطقه 17 دارای دو بازار بزرگ است و نیاز آن به اتوبان خیلی بهتر است چرا که یک اتوبان می تواند باعث خروج این منطقه از بن بست ترافیکی شود. از مسئولان تقاضا می کنم برای اجرای طرح ها کمی بیشتر به نیاز مناطق توجه کنند.