آرشیو یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۵۳۹۶
ایران شوک
۲۲

روی خط شوک

ستون «روی خط شوک» اختصاص به انعکاس نکته ها و گفته های شما خوانندگان گرامی دارد. درباره هر موضوع یا رویدادی، نظر و پیشنهادی دارید، می توانید در تماس با تلفن های 88500100 و 88500101 با «شوک» در میان بگذارید تا در این ستون منعکس شود.

رفع اشکال 20 هزار تومانی با 500 هزار تومان

دبیری در تماس تلفنی با شوک گفته: چند روز قبل ماشینم را برای تعمیر به یک تعمیرگاه بردم و به دلیل اعتماد به تعمیرکار ماشینم را به دست او سپردم تا ایرادش را برطرف کند. این تعمیرکار هم کم کاری نکرد و تا توانست روی تمام قسمت های خودرو ام ایراد گذاشت و برای تعمیر همه این اشکالات حدود 500 هزار تومان از من دریافت کرد، اما بعد از این ماجرا فهمیدم ایراد ماشینم خیلی جزئی بوده و با 20 هزار تومان قابل حل بوده است. می خواستم به تعمیرکارانی که این گونه سر دیگران کلاه می گذارند بگویم این کار باعث بی اعتمادی مشتری ها به آن ها می شود و به ضرر خودشان است، از طرفی این پول ها با دزدی هیچ فرقی ندارد و لقمه حرام است.

تحویل خودرو بدون سند و مدرک

عبدی از مهران ایلام در تماس تلفنی با شوک گفته: حدود 3 ماه پیش یک وانت از ایران خودرو گرفتم اما بعد از گذشت این مدت هنوز مدارک خودروام را تحویل نداده اند و وقتی با نمایندگی تماس می گیرم می گویند باید فرم پرکنی تا تماس بگیریم اما تاکنون چند تا از این فرم ها را پر کرده ام و هیچ پاسخی نشنیده ام. می خواستم بپرسم آیا می توان با ماشین بدون مدارک رفت و آمد کرد و این مساله خلاف قانون نیست؟ اگر این کار قانونی نیست پس چرا مراجع قضایی هیچ توجهی به این مساله ندارند و این شرکت ها به راحتی قانون را زیر پا می گذارند؟