آرشیو دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۵
ورزشی
۱۵

عکس نوشت

اوسین بولت دونده جامائیکایی و سریع ترین ورزشکار جهان که رکورددار المپیک بوده، به رانندگی با اتومبیل مخصوص مسابقات فرمول یک پرداخت. این قهرمان جهان و المپیک در میان خیل تماشاگران حاضر در استادیوم با این اتومبیل در ورزشگاه شهر اسلو به رانندگی پرداخت و مورد تشویق هوادارانش قرار گرفت. بولت در اسلو نروژ در مسابقات دوومیدانی لیگ الماس شرکت کرده و در بخش 200 متر همچون گذشته قهرمان شد.

افتتاحیه چهارمین دوره بازی های داخل سالن آسیا در شهر اینچئون کره جنوبی برگزار شد. این بازی ها در 12 رشته بولینگ و بیلیارد، شطرنج، بادوک، ورزش های الکترونیکی، حرکات موزون، فوتسال، کبدی، کیک بوکسینگ، موی تای، شنای مسافت کوتاه و کوراش برگزار می شود، اما با توجه به کمبود بودجه کمیته، در این دوره اولویت با اعزام ورزشکارانی بود که مدال آور باشند، بنابراین حفظ مقام پنجمی در هاله یی از ابهام قرار دارد.

هفته سیزدهم کورس تابستانه اسبدوانی بندرترکمن با شرکت چابک سواران کشوری و استانی برگزار شد. چابک سواران در 8 دور با اسب هایی از نژادهای ترکمن، دو خون و تروبرد به رقابت پرداختند. جوایز این دوره عبارت بود از مقام اول 2 میلیون و صد و پنجاه هزار تومان، مقام دوم نهصد هزار تومان و مقام سوم پانصد و چهل هزار تومان. دور اول با حضور 12 راس اسب برگزار شد که این دور مخصوص اسب های مبتدی نژاد ترکمن بود.