آرشیو دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲، شماره ۲۷۱۵
ورزشی
۱۵

سرخط خبرها

محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال از رییس جمهور خواست تا زمینه بازگشت تیم ملی والیبال از هاوانا به تهران را با پرواز مستقیم فراهم کند.

سیدهادی حسینی، سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از طریق وزارت ورزش و دفتر ریاست جمهوری پیگیر اختصاص دادن زمان پرواز مناسب برای ورزشکاران والیبالیست هستیم، اعلام کرد که این موضوع مساله ملی برای کشور به شمار می رود که باید دولت و مسوولان کشور آن را مورد توجه قرار دهند.

در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری، فدراسیون ایران به دلیل عملکرد مناسبت در مسابقات و تورهای برگزار شده در هفت ماه اخیر، با پشت سر گذاشتن کشورهای قدرتمند آسیا از جمله ژاپن و هنگ کنگ در صدر جدول رده بندی برترین فدراسیون های قاره کهن ایستاد.

تیم بسکتبال فینیکس سانس حامد حدادی، ملی پوش بسکتبال ایران را بازیکن آزاد اعلام کرد.

غزاله امیر ابراهیمی، نایب رییس بانوان فدراسیون چوگان با بیان اینکه «مارتین اینگهام» تا پایان تیرماه تمرینات خود را با تیم ملی ادامه می دهد، اعلام کرد که هر ساله از یک یا دو مربی خارجی برای انجام تمرینات تیم ملی دعوت می کنیم تا سطح چوگان بانوان ارتقا پیدا کند.

تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه آماده سازی خود برای فصل جدید ظرف چند روز آینده یک بازی تدارکاتی مقابل تراکتورسازی برگزار می کند که این بازی به خاطر حضور کریمی در تراکتورسازی می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.