آرشیو شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۳۹
ورزش
۱۸

والیبالیست ها پاداش 50 میلیونی می گیرند

محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان پنجشنبه شب با حضور در محل اردوی تیم ملی والیبال از اعطای پاداش 50میلیون تومانی به افتخارآفرینان تیم ملی خبر داد.

پس از آن که ملی پوشان فوتبال به دنبال صعود به جام جهانی پاداش 50 میلیون تومانی از طرف دولت دریافت کردند رایزنی های فدراسیون والیبال نیز برای دریافت این پاداش نتیجه داد و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان در ضیافت افطار ملی پوشان در هتل المپیک موافقت خود را با این پاداش اعلام کرد.

در این مراسم پس از آن که وزیر ورزش از درخشش ملی پوشان والیبال قدردانی کرد، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال تصریح کرد: ملی پوشان والیبال مقابل بزرگان این رشته به خوبی قد علم کردند و این پاداش برازنده آنهاست.

وی یادآور شد: اگر به ورزشکاران افتخار آفرین تسهیلات داده می شود، باید به دیگر رشته های موفق نیز همان تسهیلات داده شود تا دلخوری پدید نیاید.

رئیس فدراسیون والیبال درباره عملکرد تیم نوجوانان در رقابت های جهانی گفت: قصد داشتیم تعداد بازی های دوستانه بیشتری انجام دهیم، اما نهایتا با چند بازی با ترکیه، راهی مسابقه های جهانی شدیم. در بازی رده بندی مقابل لهستان هم پاسور اصلی خود را نداشتیم که اگر او حضور داشت می توانستیم مقام سومی را از آن خود کنیم.

وی تاکید کرد: نوجوانان والیبال واقعا جنگیدند و تیم های برزیل و آرژانتین را پشت سر گذاشتند. با انجام بازی های دوستانه بیشتر در سال های بعد می توانیم موفقیت بهتری کسب کنیم. مطمئن هستم که این نوجوانان آینده دار هستند.