آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

امروز خاله شادونه به سرزمین پرندگان می رسد

تهیه کننده برنامه «شادونه در سرزمین پرنده ها» از بازگشت دوباره «خاله شادونه» به تلویزیون خبر داد و گفت: در سری جدید، خاله به سرزمین پرنده ها می رود غافل از این که چه دردسرهایی پیش رویش قرار گرفته است.

علی اکبر ذاکری به روابط عمومی شبکه دو گفت: سری جدید این برنامه با اهداف آموزشی طراحی شده و به تقویت خلاقیت کودکان کمک خواهد کرد. وی افزود: این برنامه از امروز روزهای فرد ساعت 9 و 35 دقیقه از شبکه دو پخش می شود. این تهیه کننده درباره قصه جدید این برنامه کودکانه گفت: در سری جدید برنامه، خاله که به دنبال تجربه های جدید است به سرزمین تازه ای می رود و در خانه ای نو سکونت می کند، غافل از این که در همسایگی او چند پرنده سکونت دارند که مدعی مالکیت منزل او هستند.

ذاکری گفت: در این سرزمین اتفاقات مختلفی رخ می دهد که در هر برنامه شاهد یکی از آنها خواهیم بود.

وی افزود: در سری جدید چهار شخصیت عروسکی گنجشک، طوطی، یا کریم (قمری) و جغد در کنار خاله خواهند بود، گنجشک دختری نازک نارنجی و بازیگوش است که گاهی همه را به خدمت می گیرد، طوطی همان طور که از اسمش برمی آید مقلد دیگران است، حرف ها و رفتار دیگران را تقلید می کند و به همین دلیل قابل اعتماد نیست، قمری ثبات شخصیت ندارد و جغد نیز که آشپز قهاری است، شخصیتی تک بعدی دارد، فقط آشپزی می داند و مهارت های لازم دیگر را کسب نکرده است.

ذاکری با اعلام این که شادونه این بار با دکوری جذاب و برنامه ای تازه به تلویزیون بازمی گردد، افزود: سعی می کنیم در سری جدید بچه ها را با مهارت و مشاغل مختلف آشنا کنیم، بر همین اساس بخشی طراحی شده که در آن از چهره های آشنا دعوت می کنیم تا مهمان خانه خاله شادونه شده و از ویژگی های شغلی خود برای بچه ها صحبت کنند.