آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

شاید شما هم از آخرین پل عبور کنید

اپیزودهای آخرین پل، یه زندگی ساده و کپی برابر اصل عناوین اپیزودهای مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیفتد است که از بیست وسوم تا بیست وپنجم تیر از شبکه تهران پخش می شود.

به گزارش جام جم، اپیزود «آخرین پل» براساس طرحی از مرتضی علیزاده به نویسندگی محمد محمودسلطانی و مسعود کرمی و کارگردانی امیرمسعود آقاباباییان امروز ساعت 19 از شبکه تهران پخش می شود. داستان این اپیزود درباره مردی جوان به نام جواد است که تلاش می کند با مذهبی نشان دادن خود امور کارگاه حاج ناصر را به دست بگیرد؛ جواد موفق به فریب وی می شود اما در ادامه اتفاقاتی نقشه های وی را با مشکل روبه رو می کند. ایمان صفا، بهزاد داوری، رضا توکلی، اکبر مددی مهر، آهو تعلیمی، محمد جباری، داوود مقدادی، جعفر خلقی و لیلاعزیزی بازیگران این اپیزود هستند. «یه زندگی ساده» را محمد محمودسلطانی و حسین تراب نژاد نوشتند و نوید میهن دوست آن را کارگردانی کرده است. این اپیزود دوشنبه از شبکه تهران پخش می شود.

این اپیزود روایت محسن است که خرج داروهای دخترش را تامین کرده و با بابک در یک ساندویچی شریک است و با به هم خوردن شراکت این دو به دلیل دروغگویی صاحب مغازه، محسن در تامین هزینه های داروی دخترش با مشکل روبه رو شده و در این راه برای وی حوادثی رخ می دهد. مهدی صبایی، مروارید رمضانی، رضا ناصحی، رضا نجفی و روح الله محرابی بازیگران این اپیزود هستند. اپیزود «کپی برابر اصل» سه شنبه از شبکه تهران پخش خواهد شد. نویسندگی این اپیزود را محمد محمودسلطانی و مسعود کرمی برعهده داشته و حسین فلاح آن را کارگردانی کرده است.

داستان این اپیزود روایت مردی به نام شاهین است که از شباهت خود با برادر دوقلویش برای تصاحب اموال وی سوء استفاده کرده، اما در این کار درگیر اتفاقاتی می شود. امیرحسین صدیق، توفان مهردادیان، محمد عمرانی و سیاوش چراغی پور بازیگران این اپیزود هستند.