آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
حوادث
۱۹

مرد معتاد، دریچه مخزن فاضلاب ها را سرقت می کرد

مرد معتاد که شبانه دریچه مخزن فاضلاب ها را در شهرستان شوشتر سرقت می کرد، دستگیر شد و به 18 فقره دزدی اعتراف کرد.

به گزارش جام جم، چندی پیش نماینده حقوقی سازمان آب و فاضلاب شوشتر در استان خوزستان با حضور در دادسرای این شهر و ارائه شکایتی عنوان کرد، دریچه های مخزن فاضلاب سطح شهر شبانه سرقت می شود و این موضوع مشکلاتی را برای این اداره و شهروندان ایجاد کرده است.

در پی طرح این شکایت، پرونده ای تشکیل و رسیدگی به موضوع از سوی ماموران اداره آگاهی آغاز شد. ماموران در بررسی محل های سرقت متوجه شدند در تعدادی از محله های شهر، چند بار دریچه مخزن فاضلاب ها سرقت و از سوی سازمان آب و فاضلاب دوباره دریچه های جدید نصب شده است.

با توجه به این که این موضوع خسارت هایی برای سازمان آب و فاضلاب در پی داشته و همچنین موجب به خطر افتادن جان شهروندان شده بود، تحقیقات گسترده پلیس برای دستگیری سارق ادامه یافت تا سرانجام چند روز پیش ماموران انتظامی هنگام گشتزنی در یکی از محله های شوشتر مشاهده کردند مردی با میله ای که در دست دارد،در حال کندن دریچه مخزن فاضلاب است که وی را دستگیر کردند.

متهم پس از انتقال به مرکز پلیس، با اعتراف به سرقت دریچه مخزن فاضلاب های شهری، عنوان کرد تاکنون 18 دریچه مخزن فاضلاب را دزدیده و فروخته است.

متهم با اشاره به نحوه دزدی هایش گفت: ابتدا محل هایی را که مخازن فاضلاب نصب شده بود، شناسایی و شب ها دریچه مخزن ها را سرقت می کردم و با پول آن موادمخدر می خریدم.

مجید کاویانی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شوشتر در این باره گفت: با اعتراف متهم به 18 فقره دزدی دریچه مخزن فاضلاب های شهر، برای او قرار قانونی صادر شد.