آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
حوادث
۱۹

2جاعل سابقه دار محموله کالاسرقت می کردند

دو متهم که با جعل هویت رانندگان تریلی، به باربری های شهر تبریز می رفتند و پس از تحویل گرفتن کالاآن را سرقت می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش جام جم، سرهنگ صابر عباس زاده، رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی در این باره گفت: چند روز پیش مسئول یکی از شرکت های حمل و نقل پایانه شهری با حضور در مرکز پلیس، به ماموران گفت با ارائه بارنامه انتقال ورقه های ام دی اف از تبریز به مقصد شیراز به دو راننده تریلی و حرکت راننده ها، پس از مدتی اطلاع یافتیم آنها به جای حرکت به شیراز به شهرک شهید مدنی تبریز رفته و قصد دارند هر دو محموله را بفروشند.

وی افزود: با تشکیل پرونده ای، تحقیق در این ارتباط آغاز و با حضور ماموران در محلی که هر دو راننده محموله ها را منتقل کرده بودند، معلوم شد بار یکی از تریلی ها در محل تخلیه شده و تریلی ها همان جا متوقف است.

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی یاد آور شد: دو متهم پیش از فرار دستگیر شدند و در بررسی از تریلی ها نیز مشخص شد، پلاک های هر دو جعلی بوده و چند پلاک جعلی دیگر نیز ازخودروهای توقیف شده، کشف و ضبط شد.

متهمان به پلیس آگاهی منتقل و در بررسی سوابق کیفری آنها معلوم شد، این دو متهم پیش از این نیز به اتهام سرقت و فروش محموله شرکت های باربری دستگیر و زندانی شده اند.

عباس زاده خاطرنشان کرد: تحقیق از دو متهم ادامه یافت تا سرانجام دو روز پیش آنها اعتراف کردند کارت هوشمند 50 راننده را دزدیده و مدتی بعد با در دست داشتن این کارت ها به مراکز باربری رفته و کالاها را تحویل می گرفتند و با سرقت محموله ها، آنها را در بازار می فروختند.

وی گفت: در پی اعتراف متهمان تاکنون پنج شاکی با حضور در پلیس آگاهی، از متهمان به اتهام سرقت محموله هایشان شکایت کرده اند.

بنابراین گزارش، متهمان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها برای مشخص شدن دیگر جرایمشان ادامه دارد.