آرشیو یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۲، شماره ۳۷۴۰
حوادث
۱۹

زن 50 ساله «دزد عنکبوتی» لقب گرفت

زنی که از دیوار منازل شهروندان در شرق تهران بالامی رفت و طلامی دزدید، از سوی ماموران کلانتری 159 بی سیم دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سروان محمدحسین امینی، رئیس کلانتری 159 بی سیم در این باره گفت: چندی پیش در پی شکایت تعدادی از شهروندان ساکن محدوده بی سیم مبنی بر این که زنی پنجاه ساله از منازل طلاو اشیای قیمتی سرقت می کند، پرونده ای تشکیل و رسیدگی به آن آغاز شد.

سروان امینی اضافه کرد: ماموران در اولین مرحله رسیدگی به پرونده، تعدادی از شاکیان را به کلانتری دعوت و تحقیق از آنها را آغاز کردند.

در تحقیقات پلیسی و بررسی زمان وقوع جرم و همچنین کنترل مجرمان رها، ماموران زنی پنجاه ساله به نام مریم راکه بتازگی از زندان آزاد شده بود، شناسایی کردند.

وی یادآور شد: با به دست آمدن مشخصات ظاهری، تلاش برای دستگیری متهم آغاز شد و سرانجام شانزدهم تیرماه یکی از واحدهای گشتی متهم را که در حال پرسه زدن در خیابان شوش شرقی بود، شناسایی و دستگیر کرده و در بازرسی از کیف همراه وی مقداری طلابه میزان تقریبی دو میلیون تومان کشف شد.

امینی عنوان کرد: متهم پس از دستگیری به کلانتری منتقل و در بررسی سامانه پلیس آگاهی مشخص شد مریم سابقه دار بوده و طی دو سال گذشته نیز به اتهام سرقت منزل در خیابان های اتابک، منصور و 17 شهریور توسط کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شده است.رئیس کلانتری 159 بی سیم با اشاره به این که متهم از سوی مالباختگان شناسایی شده و خود نیز به بیش از هفت فقره سرقت منزل و طلااعتراف کرده است، خاطرنشان کرد: زن شیاد برای تحقیقات بیشتر و کشف دیگر جرایم و شناسایی مالباختگان در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.