آرشیو سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۴۹۷
ورزشی
۲۱

ورزش ایران

ساعی هم وارد انتخابات شد

هادی ساعی، پرافتخارترین تکواندوکار ایران برای شرکت در انتخابات فدراسیون تکواندو ثبت نام کرد. ساعی در دوره گذشته وارد جریان انتخابات نشد اما این دوره با حضورش رقابت جدی را با دیگر کاندیداها خواهد داشت. نادر خدامرادی دیگر تکواندوکار پیشین تیم ملی و از استادان برجسته این رشته که مدالهای جهانی و آسیایی در کارنامه دارد نیز به عنوان اولین نفر ثبت نام کرده است. البته در دوره قبل هم زمزمه حضور ساعی در انتخابات شنیده می شد ولی وی وارد مبارزه با کاندیداها نشد و همچنان در کنار تکواندو باقی ماند. به نظر می رسد ساعی در این دوره برای ورود به انتخابات به جمع بندی کامل رسیده و تا آخر کار خواهد ماند و به هیچ وجه قصد کناره گیری ندارد. مهلت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون تکواندو در حالی فردا به پایان می رسد که تاکنون خبری مبنی بر حضور دوباره سید محمد پولادگر در انتخابات منتشر نشده است.

اعزام پومسه روها به اندونزی

مسابقات جهانی پومسه از نهم تا دوازدهم آبان ماه به میزبانی کشور اندونزی و در شهر بالی برگزار می شود و ملی پوشان کشورمان برای حضور در این مسابقات راهی اندونزی شدند. در این دوره از مسابقات، تکواندوکاران در دو بخش تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت می پردازند. مسابقات قهرمانی جهان پومسه اندونزی در رده های سنی 15 تا 17 سال، 18 تا 29 سال، 30 تا 39 سال، 40 تا 49 سال، 50 تا 59 سال و 59 سال به بالابرگزار می شود.

نتایج هفته نخست لیگ برتر والیبال

رقابت های هفته نخست لیگ برتر والیبال با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که طی آن تیم های شهرداری ارومیه، باریج اسانس کاشان، پیکان تهران، بازرگانی ارومیه و شهرداری تبریز مقابل رقبای خود پیروز شدند. در این رقابت ها نوین کشاورز بر پیکان تهران، سایپا البرز بر بازرگانی جواهری گنبد، شهرداری ارومیه بر شهرداری زاهدان، باریج اسانس کاشان بر میزان مشهد و شهرداری تبریز نیز بر آلومینیوم المهدی بندرعباس غلبه کرد.