آرشیو دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲، شماره ۵۵۰۲
شوک امروز
۱۶

شوک پلیس

تجهیز خودروهای پلیس به دستگاه تست الکل

خودروهای پلیس راهنمایی و رانندگی به دستگاه تست اعتیاد مجهز شده اند.

سرهنگ «محمد رضا کابوسی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در گرگان با اشاره به تصادفات زیاد در محور ناهارخوران گفت: علت زیاد بودن تصادفات در محور ناهارخوران سرعت بالای خودروها در این مسیر است.

وی به سایت پلیس گفت: با هماهنگی های صورت گرفته کاهنده های سرعت استاندارد و دارای علائم در آن منطقه نصب شده است. وی همچنین گفت: به دلیل اضطرار در پیشگیری از تصادفات احتمالی یک ایستگاه سیار پلیس با امکانات موجود در این منطقه راه اندازی شده است.

سرهنگ کابوسی گفت: خودروی پلیس به دستگاه تست الکل و مواد روانگردان مجهز شده اند و ما مواردی هم داشته ایم که با کمک دستگاه آزمایش الکل، رانندگان متخلف دستگیر شده اند.

این مقام پلیس ادامه داد: برابر قانون 200 هزار تومان جریمه این رانندگان متخلف است و علاوه بر گرفتن این پول گواهینامه آنان نیز به مدت 6 ماه ضبط و تحویل مقامات قضایی خواهد شد تا به جرم آنان رسیدگی شود. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گرگان تصریح کرد: با هماهنگی مقامات قضایی تابلویی روی خودروی این متخلفان نصب می شود تا در معرض دید دیگران قرار گیرد و به شهروندان اطلاع رسانی شود این خودرو به دلیل ارتکاب جرم توقیف شده است.

اعتراف زن جوان به سرقت 11 میلیون تومانی

زن جوانی که از دخل مغازه ای در مشهد11 میلیون تومان سرقت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش پلیس، با ادعاهای مدیر یک فروشگاه مبنی بر این که شاگرد مغازه اش از دخل سرقت می کند ماموران کلانتری مصلای مشهد وارد عمل شدند.

افسران پلیس با بازبینی تصاویر ضبط شده از طریق دوربین مداربسته مستنداتی به دست آوردند که زن جوان را مجبور به اعتراف کرد.

این زن گفت: از چندی پیش در فروشگاه مشغول به کار شدم و هر روز 60 تا 70 هزار تومان از دخل برمی داشتم و تاکنون 11 میلیون تومان سرقت کرده ام.

سرهنگ وحید عباس نیا، رئیس کلانتری مصلای مشهد در این رابطه گفت: مدیران فروشگاه ها باید در به کارگیری نیرو دقت بیشتری داشته باشند و از طرفی با استفاده از تجهیزات بازدارنده از سرقت، نظارت کافی بر محل کار خود داشته باشند تا درصورت وقوع چنین مشکلاتی به راحتی موضوع قابل پیگیری باشد.