آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
صفحه آخر
۲۴

روی خط خبر

تذکر حداد عادل

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما درباره اشکال های مکرر در زیرنویس های تلویزیون تذکر داد و خواستار رعایت مصوبات فرهنگستان شد.

اجرای ساکت

کیوان ساکت به زودی به سلیمانیه و اربیل عراق سفر و قطعاتی را برای علاقه مندان موسیقی اجرا می کند.

استعفای فخیم زاده

سخنگوی کانون کارگردانان سینما ایران گفت: نامه استعفای مهدی فخیم زاده از شورای مرکزی کانون کارگردانان در جلسه اخیر مورد موافقت قرار گرفت.

انتصاب آستانه

حسین مسافرآستانه با حکم معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی به عنوان «مدیرعامل موسسه رسانه های تصویری» منصوب شد.

حکم ایل بیگی

حبیب ایل بیگی، مدیرعامل انجمن سینمای جوان شد. حکم وی هنوز رسما از سوی سازمان سینمایی اعلام نشده اما این انتصاب قطعی است.

جمشیدی در تئاتر

پژمان جمشیدی، بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس به همراه بهاره رهنما با نمایش «بادی که تو را خشک کرد، مرا برد» نوشته و کارگردانی علی نرگس نژاد به روی صحنه تئاتر می رود.

عدم توافق معادی

پیمان معادی با دست اندرکاران پروژه «اشباح» داریوش مهرجویی به توافق نرسید. اشباح به تهیه کنندگی داریوش مهرجویی و جهانگیر کوثری ساخته می شود.

نمایش «پرویز»

فیلم «پرویز» به کارگردانی مجید برزگر در جشنواره فیلم «تالین» به نمایش درآمد. این فیلم پیش از این در جشنواره فیلم فجر نمایش داده شده اما به دلیل این که از ابتدا مجوز ساخت فیلم ویدئویی داشته نتوانسته پروانه نمایش عمومی آن را دریافت کند.

اجرای «استخوان ماهی جادویی»

نمایش «استخوان ماهی جادویی» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی احسان مجیدی، هر روز ساعت 17:30 در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری (واقع در پارک لاله) به صحنه می رود.