آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
ورزشی
۲۱

ورزش جهان

پینتو: گرفتن جای والدس بسیار سخت است

در حالی که ویکتور والدس به خاطر مصدومیتی یک ماهه جایش را درون دروازه تیم فوتبال بارسلونا به ذخیره همیشگی اش خوزه مانوئل پینتو سپرده دیروز تاکید کرد جانشینی والدس کار بسیار سختی است زیرا مستلزم تحقق دائمی آرزوها و پیروزی های مورد نظر هواداران پرشمار بارسا است. وی افزود: «در این سال ها به ندرت فرصت بازی به من داده شده است اما حالاکه در این شرایط قرار گرفته ام می فهمم کار چقدر سخت است.»

مونتلا: شانس آوردیم که فقط یک گل خوردیم

وینچنزو مونتلاسرمربی فیورنتینا که روزگاری زننده گل هایی حساس برای آ.اس.رم بود، دیروز گفت شکست 0-1 پریشب تیمش مقابل اودینزه در هفته سیزدهم لیگ فوتبال ایتالیا محصول آشفتگی اوضاع تیم او و اشتباهات مکرر شاگردانش بوده است. مردی که در جوانی اش او را «هواپیمای کوچک» نامگذاری کرده بودند، افزود: «ما بخصوص در نیمه دوم بسیار بد ظاهر شدیم و شانس هایی را هم که برای گلزنی به دست آوردیم، هدر دادیم. ما مثل یک تیم حقیقی نبودیم و شانس آوردیم که فقط یک گل خوردیم.»

عبور لیکرز و اوکلاهوما از سد رقبا

در ادامه مسابقه های لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا (N.B.A) دیروز لس آنجلس لیکرز و اوکلاهوما تاندر رقبای خود را شکست دادند.

لیکرز که در دهه گذشته 4 بار قهرمان و 2 مرتبه هم نایب قهرمان این رقابت ها شد، با درخشش پائوگاسول اسپانیایی که 20 امتیاز و 10 ریباند را به ثبت رساند، ساگرامنتو را 86-100 از پیش رو برداشت. اوکلاهوما بر پایه کار خوب کوین دورانت 19 امتیازی و 9 ریباندی 73-95 از سد یوتاجز گذشت.