آرشیو سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲، شماره ۵۵۱۹
ورزشی
۲۱

اسفندیاری فر: هر سازمان باید اطلاعات کاملی از افراد خود داشته باشد

علی رجبی

حسین اسفندیاری فر مربی سازنده اندیمشکی که کشتی گیران مطرحی همچون پرویز زیدوند، حبیب الله اخلاقی و سعید عبدولی از شاگردان وی محسوب می شوند در گفت و گو با ایران از رویکرد جدید رسول خادم و توجه به جوانان تحصیلکرده در مدیریت فدراسیون و کشتی ایران استقبال کرد. این مربی خوزستانی که سابقه سرمربی گری تیم های ملی نوجوانان کشتی فرنگی و تیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان ایران را در کارنامه خود دارد در مورد انتصاب حبیب بنی تمیم به عنوان دبیر فدراسیون کشتی ایران نیز گفت: بسیار خوشحالم که یکی از قهرمانان خوزستانی به عنوان دبیر فدراسیون کشتی منصوب شده، بنی تمیم تجربه مدیریتی را در اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان به دست آورده و امیدوارم حضور وی بتواند در آینده منشا خدمات ارزنده ای به کشتی ایران باشد. وی افزود: یکی از مشکلات اساسی در حوزه مدیریت ورزش این رشته این است که بانک اطلاعاتی دقیقی در رابطه با کارکرد مربیان و کشتی گیران وجود ندارد، هر سازمانی برای پیشرفت خود باید اطلاعات کاملی از درون سازمان و افراد خود داشته باشد.انستیتو کشتی ایران باید در این زمینه جدیت بیشتری به خرج دهد. توجه به این مساله در کشتی ایران باعث می شود که مربیان توانمند و سازنده خوزستانی نیز مورد توجه قرار بگیرند.

اسفندیاری در پایان با تمجید از شیوه مدیریتی رسول خادم گفت: از جمله موارد مهم مدیریتی رسول خادم توجه به پراکندگی استعدادها درسراسر کشور است و این نکته بسیار ارزشمندی در مدیریت وی به شمار می رود است که نشان می دهد او یک مدیر موفق و کلان نگر است.

توقف تیم هاشمیان در آلمان

تیم نین دورفر که هدایت آن با وحید هاشمیان مهاجم سابق تیم های پرسپولیس، بایرن مونیخ و ملی ایران است، دیروز در ادامه مسابقات لیگ فوتبال آماتوری منطقه هامبورگ آلمان با تیمی به نام مارش لانو 2-2 مساوی کرد. مردان هاشمیان اینک در رده دوازدهم جدول رده بندی مستقر هستند.

معاوضه موقتی بین اصفهانی لیگ

فارس - تیم های اصفهانی حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور دیروز یک بازیکن خود را با یکدیگر معاوضه کردند. بر اثر این روند محسن ایران نژاد مدافع معمولا نیمکت نشین طلایی های اصفهانی به جمع سفید و سبزها پیوست و احسان پهلوان هم با جدایی از ذوب آهن، سپاهانی شد. هر دو انتقال قرضی و فقط تا پایان فصل است.