آرشیو سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲، شماره ۳۰۹۶
استان ها
۱۸

از گوشه و کنار

خیز «نفت و گاز غرب» برای دستیابی به گواهینامه مدیریت سبز

دنیای اقتصاد-کرمانشاه-الهام اکبری: شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در ستاد و مناطق عملیاتی خود مطالعات نظری خود را برای دستیابی به گواهینامه مدیریت سبز آغاز کرده و به همین منظور نیز کلاس های متعددی را در مناطق عملیاتی و همچنین ستاد کرمانشاه برگزار کرد.

واحد ایمنی، بهداشت و محیط زیست(HSE) شرکت با همکاری سایر واحدها با انجام مطالعات گسترده در زمینه مدیریت سبز اقدامات اولیه را به انجام رساند و در مرحله بعد با برگزاری کلاس های مختلف در ستاد و مناطقر عملیاتی این پروژه را وارد فاز اجرایی آن کرد.

در این کلاس ها که در ستاد کرمانشاه و مناطق عملیاتی نفت شهر و چشمه خوش برگزار شد، همه مدیران و روسای واحد ها شرکت داشتند و با مبانی این مدیریت و الزامات آن در صنعت نفت آشنا شدند.

مهندس رییسی، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب نیز با اشاره به اهمیت مسایل زیست محیطی در صنعت و خصوصا صنعت نفت گفت: مدیریت سبز بر توسعه مسوولیت پذیری متمرکز است و بقای سازمان ها بر توجه به قوانین و الزامات زیست محیطی وابسته است.

وی هدف از گسترش مدیریت سبز را تاکید بر دگراندیشی در طراحی، طرح ریزی و اجرای فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی، ارایه ابزارهای کاربردی و شاخص های ارزیابی با رویکرد سبز و دستیابی به موفقیت پایدار شرکت در مناطق عملیاتی برشمرد.

پرداخت 52 میلیارد تومان تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر در زنجان

دنیای اقتصاد – زنجان - اسدالله قربان زاده: مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران استان زنجان گفت: بیش از 52 میلیارد تومان تسهیلات برای 16 هزار و 586 متقاضی از سوی این بانک پرداخت شده است.

محمد حسن محمدی همزمان با آغاز هفتمین سال شروع فعالیت این بانک اعلام کرد: بیش از 38 هزار و 231 فقره حساب در شعب مختلف این بانک افتتاح شده که از این تعداد 34 هزار و 84 فقره حساب پس انداز و چهار هزار و 147 فقره تعداد حساب های جاری است.

این مقام بانکی استان زنجان افزود: بیش از 34 مورد تسهیلات به مبلغ بیش از 252 میلیون تومان برای کسبه و صنوف، 1039 مورد تسهیلات به مبلغ بیش از 9/2 میلیارد تومان برای ازدواج جوانان و نیز 3585 مورد تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ بیش از 10 میلیارد تومان برای متقاضیان پرداخت شده است.