آرشیو سه‌شنبه ۳ دی ۱۳۹۲، شماره ۳۰۹۶
استان ها
۱۸

کوتاه

برگزاری سمینار روابط عمومی با رویکرد مشتری مداری در قزوین

دنیای اقتصاد - قزوین – مهردادنوری: مدیر شعب بانک انصار استان قزوین گفت: در تجارت و فضای کسب و کار امروزی؛ روابط عمومی، توجه به افکار عمومی و استفاده از شیوه های نوین بازاریابی و تبلیغات از اهمیت بسزایی برخوردارند.

عابدی ضمن تشکر از برگزارکنندگان اولین سمینار تخصصی روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی با رویکرد مشتری مداری به اهمیت و لزوم برگزاری این گونه سمینارهای تخصصی اشاره کرد و افزود: نیروی انسانی ما برای افزایش کارآمدی خود باید مسلح به این دانش ها باشد.وی تاکید کرد: برای افزایش سهم صادرات در تراز تجاری کشور و به دست آوردن بازارهای جدید در سطح بین الملل و حفظ بازار فعلی، نیازمند فراگیری این علوم هستیم.

عابدی گفت: بانک انصار با بهره گیری از خدمات نوین بانکی و الکترونیکی شرایط مناسبی را برای رعایت حقوق و منافع سپرده گذاران، سهامداران و مشتریان خود فراهم کرده است.

وی گفت: با ورود به حوزه صنعت و تولید با استفاده از خدمات گشایش اعتبارات اسنادی و صدور انواع ضمانت نامه های بانکی و مشارکت در طرح های صنعتی و اقتصادی شرایط را برای تامین منابع مالی و سرمایه در گردش تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را فراهم کرده ایم.

وی افزود: شعب انصار تا سقف دو میلیارد ریال بدون وثیقه ملکی اقدام به صدور ضمانت نامه بانکی می کنند و در مبالغ بالاتر هم با قبول وثایق ترکیبی، همکاری لازم با متقاضی به عمل می آید.

عابدی از قبول اسناد در جریان وصول مشتریان به عنوان وثایق لازمه خبر داد و گفت: شرکت ها و تولیدکنندگان می توانند با استفاده از حساب جاری بانک انصار که حساب آنلاین بوده و گردش وجوه خود، عملیات بانکی مورد نظر خود را انجام دهند و با واگذاری اسناد در جریان وصول خود به بانک هم از اعتبار تسهیلاتی آن بهره مند شوند و هم بخشی از وثایق موردنظر از آن محل تامین شود.

تولید 20 هزار تن انگور در سنندج

دنیای اقتصاد - سنندج - فرزاد نویدی: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سنندج گفت: امسال 20 هزار تن انگور از سطح هزار و 700 هکتار از تاکستان های دیم و آبی این شهرستان تولید شد.

محمدفرید سپری این میزان تولید را 10 درصد بیشتر از تولید سال گذشته دانست.

وی اظهار کرد: محصول انگور این شهرستان به علت عدم استفاده از سموم و کودهای شیمیایی از جمله محصولات سالم بوده و با اطمینان می توان گفت که انگور دیم شهرستان ارگانیک است.