آرشیو شنبه ۷ دی ۱۳۹۲، شماره ۳۸۷۴
حوادث
۱۹

متهمان پس از کتک زدن شاکی، خودروی مگان او را دزدیده و در روستا پنهان کرده بودند

اجیر کردن3 سارق برای انتقام

معصومه ملکی

مردی که در پی اختلاف مالی با شریک سابقش و به قصد انتقامگیری، سه دزد خشن را برای کتک زدن و سرقت خودروی او اجیر کرده بود، همراه سه همدستش از سوی پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد. به گزارش جام جم، سرهنگ حسین بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره گفت: هفته گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی مشهد از سه مرد به اتهام سوءقصد به جانش و سرقت خودرویش شکایت کرد. در تحقیق از شاکی معلوم شد، سه مرد به خودرویش حمله ور شده و پس از متوقف کردن آن، با چاقو و چوبدستی، او را بشدت کتک زده و خودروی مگانش را دزدیده و فرار کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی یادآور شد: با تشکیل پرونده، تصاویر رایانه ای متهمان فراری به دست آمد و جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری آنها آغاز شد. ماموران در ادامه تحقیقات متوجه شدند شاکی در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت داشته و مدتی پیش بر سر مسائل مالی با یکی از شرکایش اختلاف پیدا کرده و این مرد شراکتش را با وی به هم زده و چند بار نیز او را به مرگ تهدید کرده است.بیدمشکی افزود: با اطلاعات به دست آمده، شریک سابق شاکی به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد. او با اعتراف به جرمش، عنوان کرد سارقان فراری را او اجیر کرده است.

اعتراف متهم

متهم درباره انگیزه اش گفت: مدتی پیش با شاکی شریک بودم، اما به سبب اختلاف مالی، شراکتم را با وی به هم زدم و کینه اش را به دل گرفتم و درصدد انتقامگیری بودم. به همین منظور سه مرد را اجیر کردم تا شریک سابقم را بشدت کتک بزنند و خودرویش را سرقت و در مکانی پنهان کنند.

دستگیری دزدهای اجیر شده

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: در پی اعتراف متهم، سه همدست فراری اش نیز دو روز پیش دستگیر شدند و به جرمشان اعتراف و عنوان کردند در قبال وعده دریافت چند میلیون تومان پول، شاکی را کتک زده و خودروی مگان او را دزدیده و در یک روستا مخفی کرده اند. وی خاطرنشان کرد: در پی اعتراف متهمان، ماموران با اعزام به روستای مورد نظر خودروی سرقتی را کشف کرده و تحویل مالباخته دادند. بنابراین گزارش، متهمان با صدور قرار قانونی، روانه زندان شدند. تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد.