آرشیو یکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، شماره ۵۵۷۳
اجتماعی
۴

اخبار کوتاه

پرداخت 1800 میلیارد تومان یارانه دارو

معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون کارو رفاه اجتماعی گفت:بر اساس قانون برنامه پنجم توسعه وزارت رفاه مسئول تجمیع اطلاعات بیمه درمان کشور است. به گزارش ایران، احمد میدری گفت: با توجه به پرداخت بیش از 1800 میلیارد تومان یارانه دارو که از طریق سازمان های بیمه گر توزیع می شود وزارت رفاه برای توزیع عادلانه یارانه دارو باید هرچه زودتر اطلاعات مربوطه را تجمیع کند.وی افزود: براساس مصوب آخرین شورای عالی بیمه درمانی کشور تجمیع اطلاعات دو سازمان بزرگ بیمه گر یعنی سازمان تامین اجتماعی و سازمان بیمه سلامت در وزارت رفاه باید تا پایان سال صورت گیرد.

پرداخت 50 درصد هزینه های داروهای ناباروری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پرداخت 50 درصد هزینه های 10قلم از داروهای مربوط به زوج های نابارور بیمه شده این سازمان بر اساس فهرست ارائه شده وزارت بهداشت خبر داد.دکتر سید تقی نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی تلاش می کند با پرداخت بخشی از هزینه دارویی بیمه شدگان نابارور، رویکرد حمایتی خود را افزایش دهد.

آغاز توزیع کارت آزمون ارشد

توزیع کارت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 93 از امروز، 13بهمن ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org، آغاز می شود. به گزارش ایران، کارت ورود به جلسه آزمون و برگه راهنمای مذکور روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و هر داوطلب بر حسب مورد و با توجه به تاریخ برگزاری آزمون حداکثر تا روز جمعه 18 بهمن ماه می تواند کارت ورود به جلسه دریافت کند.آزمون برای 136 کد رشته امتحانی در نوبت صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه سال 1392 برگزار می شود.