آرشیو یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۲۰۷۲۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

برگزاری دیدار سوم پلی آف لیگ والیبال در آمل و مشهد

دیدارهای سوم مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال روز یکشنبه با دو بازی در شهرهای آمل و مشهد پیگیری خواهد شد تا تیم های راه یافته به نیمه نهایی حریفان خود را بشناسند.

دور رفت و برگشت مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال باشگاه های مردان ایران در روزهای چهارشنبه 30 بهمن ماه و هفتم اسفندماه برگزار شد و صعود تیم های شهرداری ارومیه و متین ورامین نتیجه هشت بازی برگزار شده در این روزها بود.اما تکلیف صعود دو تیم دیگر به بازی سوم این مرحله کشیده شد که امروز در سالن مهران مشهد و سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار خواهد شد. در نخستین بازی این روز تیم والیبال میزان مشهد که در دور مقدماتی موفق به کسب رده سوم جدول رده بندی شده بود و امتیاز میزبانی در بازی اول و سوم مرحله پلی آف را از آن خود کرد، در مشهد از شهرداری تبریز پذیرایی خواهد کرد.

تیم های کاله مازندران و پیکان در آمل دومین بازی این مرحله را برگزار خواهند کرد. بازیکنان پیمان اکبری در سالن پیامبر اعظم (ص) کار بسیار سختی مقابل بازیکنان عطایی دارند، چرا که این دیدار در حضور پر شور تماشاگران مازندرانی برگزار خواهد شد.همچنین از طرفی پیکان تیم میدان های سخت است و به راحتی از تلاش و کوشش دست برنمی دارند و از طرف دیگر کاله نیز برای پیروزی در این دیدار و راه یابی به نیمه نهایی تمام تلاش خود را خواهد کرد. بازنده های این دو بازی روز چهارشنبه 14 اسفند در یک دیدار به مصاف نوین کشاورز و باریج اسانس خواهند رفت تا برای عنوان های پنجم تا هشتم جدول لیگ برتر سال 92 پیکار کنند. رقابت های نیمه نهایی از 16 اسفند در سالن دوازده هزار نفری آزادی آغاز خواهد شد.