آرشیو پنجشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، شماره ۵۶۰۰
رویداد
۲

معاون اول رئیس جمهوری: هدف دولت از یارانه ها کسب درآمد نیست

معاون اول رئیس جمهوری گفت: دولت به هیچ عنوان برنامه ای مبنی بر حذف یارانه نیازمندان ندارد و خواسته دولت از مردم و کسانی که نیاز به دریافت یارانه ندارند این است که به صورت داوطلبانه انصراف خود را اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری اسحاق جهانگیری در جلسه ستاد هدفمندسازی

یارانه ها، افزود: هدف دولت از اجرای قانون هدفمندی تنها افزایش قیمت و کسب درآمد نیست، هدف اصلی دولت از اجرای گام دوم طرح هدفمندی، رفع مشکلات ناشی از اجرای نادرست مرحله اول، بهبود اوضاع اقتصادی کشور و رفع نواقص، کاستی ها و تنگناهای موجود در حوزه سلامت، محیط زیست، تولید و اشتغال است.

وی ادامه داد: ستاد هدفمندی یارانه ها تا قبل از پایان سال جاری برنامه زمانبندی و نحوه دقیق اجرای فاز دوم طرح هدفمندی را نهایی خواهد کرد اما میزان افزایش قیمت ها و زمان اجرای هر بخش، پس از تصمیم گیری نهایی، از طریق مراجع رسمی به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

در این جلسه درخصوص شکل و محتوای «فرم درخواست افراد نیازمند و متقاضی دریافت یارانه» بحث و بررسی و مقرر شد تغییرات و اصلاحاتی در آن اعمال شود. در ادامه این نشست، ستاد هدفمندسازی یارانه ها تصویب کرد،

فرم های درخواست افراد نیازمند پس از تعطیلات نوروزی و بر اساس برنامه زمانبندی که بعدا اعلام خواهد شد، در اختیار مردم قرار گیرد.