آرشیو پنجشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۶
ورزش
۲۴

مکث

فیفا پرسپولیس را به سقوط و کسر امتیاز تهدید کرد

فیفا در نامه ای تهدیدآمیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که پول کاروالیهو را ندهند، با سقوط به دسته یک یا کسر امتیاز مواجه خواهند شد. به گزارش خبرگزاری فارس، در شرایطی که با پرداخت پول وینگادا اعلام شده بود که دیگر پرونده این مربی پرتغالی و دستیارانش بسته شده، اما دیروز فیفا در نامه ای تهدیدآمیز به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد در صورتی که با توجه به شکایت کاروالیهو دستیار مربی پرتغالی مبلغ 7500 فرانک سوئیس تا 10 روز دیگر به وی پرداخت نشود از پرسپولیس کسر امتیاز یا به لیگ پایین تر سقوط خواهد کرد. شکایت کاروالیهو مورد تایید فیفا قرار گرفته و باید قرمزپوشان این 7500 فرانک سوئیس را پرداخت کنند.

این نامه دیروز به باشگاه پرسپولیس رسیده و قرار است، درباره آن تصمیم گیری سریع شود.

مظفری زاده در کانادا به داوری برمی گردد

داور ایرانی قصد دارد در کانادا قضاوت را دنبال کند. مظفری زاده داور بین المللی کشورمان اقدامات اولیه در این خصوص را هم انجام داده و قرار است به زودی نامش در لیست داوران شاغل در فوتبال کانادا ثبت شود.

سعید مظفری زاده که پس از قضاوت در دربی 78 از دنیای داوری خداحافظی کرده، این روزها در کانادا برای ادامه تحصیل به سر می برد. با این حال مظفری زاده قصد دارد داوری را در کشور کانادا ادامه دهد.

فرگوسن پاسخ تماس کی روش را نداد

کمیته آموزش فدراسیون فوتبال برای دعوت «الکس فرگوسن» سرمربی پیشین تیم فوتبال منچستریونایتد به ایران دست به دامن کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران شد.

همایش برترین مربیان فوتبال ایران قرار است در روزهای 21 و 22 اردیبهشت ماه سال جاری در هتل المپیک برگزار شود. محمد احسانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال درباره وضعیت دعوت الکس فرگوسن به این مراسم به خبرگزاری مهر گفت: ما هفته گذشته نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا زدیم و از آنها خواستیم، این مساله را پیگیری کنند. همچنین از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم خواستیم به واسطه دوستی صمیمانه ای که با فرگوسن دارد به ما در دعوت از وی به ایران کمک کند. وی افزود: با این حال کی روش روز دوشنبه و قبل از سفر تیم ملی به آفریقای جنوبی به ما اعلام کرد که تلفن همراه فرگوسن خاموش بوده و وی نتوانسته با سرمربی پیشین منچستریونایتد صحبت کند.