آرشیو یکشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۶۵
اخبار کشور
۱۰

رئیس کمیته امنیت مجلس: سپاه پاسداران ماموریت خود در انسداد مرزهای شرقی را انجام می دهد

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نیروهای سپاه با تمام توان ماموریت محوله در انسداد مرزهای شرقی را انجام می دهند.

محمدرضا محسنی ثانی رئیس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به سفر کمیته ای از این کمیسیون به سیستان و بلوچستان به منظور بررسی وضعیت مرزهای شرقی، گفت: گزارش این سفر در جلسه کمیسیون ارائه می شود و مورد بررسی قرار می گیرد.

وی در خصوص وقوع قصور در حادثه گروگان گیری مرزبانان، تصریح کرد: اینکه قصوری رخ داده و یا خیر، مدنظر بوده و هست و بررسی ها در این زمینه ادامه دارد، البته باید ببینیم وضعیت گروهبان دانایی فر به کجا می رسد.

رئیس کمیته اعزامی کمیسیون امنیت به سیستان و بلوچستان درباره آخرین وضعیت و اطلاعات از دانایی فر، خاطرنشان کرد: اطلاعات در این زمینه ضد و نقیض است و نمی توان در این باره نظری داد.

محسنی ثانی با اشاره به در اختیار گرفتن 300 کیلومتر از مرزهای شرقی توسط سپاه پاسداران گفت: نیروهای سپاه پای کار هستند و الحمدلله خوب کار می کنند.

وی افزود: در جریان بازدید از مرزهای شرقی نیز از نزدیک مشاهده کردیم که سپاه پاسداران با تمام توان نسبت به انسداد مرزها اقدام می کند.

گفتنی است، کمیته ای متشکل از محمدرضا محسنی ثانی، سیدباقر حسینی و مهدی دواتگری روز 2 اردیبهشت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند تا وضعیت مرزهای شرقی کشور و قصورهای احتمالی در خصوص گروگانگیری مرزبانان کشورمان توسط اشرار را بررسی کنند.