آرشیو پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۶
اجتماعی
۴

سلام ایران

رانندگی بد اتوبوس های خصوصی: آقای راستانی در تماس شان از دلایل موثر در حوادث اتوبوس های شهری که زیر نظر شرکت واحد فعالیت می کنند گفته اند و این که مشکلات سخت افزاری اتوبوس درصد زیادی از تصادف ها را به خود اختصاص می دهد، اما قطعا دلایل انسانی یعنی راننده هم در این حوادث تاثیرگذار است. این هموطن به عنوان نمونه اتوبوس های خصوصی که در مسیر میدان آرژانتین - امام خمینی (ره) شهر تهران کار می کنند، اشاره کرده و گفته اند: «رانندگان این خط برای این که مسافر بیشتری سوار کنند، در ایستگاه های ابتدای مسیر خیلی آهسته حرکت می کنند، اما در ایستگاه های آخر با سرعت سرسام آور رانندگی می کنند که باعث تصادف های دلخراشی هم شده است.» ایشان خواستار بازرسی دقیق تری در مورد رانندگان اتوبوس های خصوصی شده اند.

هزینه گرفتن کارت سوخت: آقای احمدی از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده های سوختی سوال کردند به چه علت برای صدور کارت سوخت باید هزینه پرداخت شود؟ این هموطن گرامی در ادامه گفته اند اگر ماهانه چنین هزینه هایی را برای یک خانواده جمع بزنیم، مبلغ بالایی خواهد شد که از جیب مردم هزینه می شود. در صورتی که بنابر قانون واقعا نباید برای مثلا گرفتن کارت سوخت شان هزینه ای پرداخت کنند.

پلاک خودروی جانبازان: آقای عابدی که از جانبازان گرامی کشورمان هستند، در پیام شان از مسئولان بنیاد جانبازان گله کرده و گفتند: «من جانباز قطع پا از زیر زانو هستم. برای دریافت پلاک خودروی معلولان به بنیاد مراجعه کردم که گفتند به شما تعلق نمی گیرد.» این مخاطب از مسئولان پرسیده اند پس پلاک معلولان برای چه کسانی صادر می شود و جانبازانی مانند ایشان چطور می توانند در سطح شهر تردد کنند و چرا پلاک معلولیت به ایشان تعلق نمی گیرد؟