آرشیو شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۹۶۸
جامعه
۱۲

آی مدیر عالی دلم نکن خون

ابراهیم رها

جواد کریمی قدوسی (یک فقره نماینده دلواپس مجلس) دوباره حرف زد و اهالی طنز کشور را غرق در شادی و سرور کرد. او به یک چیزی و به یک دلیلی و در یک مساله یی اعتراض کرده که راستش را بخواهید هیچ کدامش چندان مهم نیست، مهم این است که او باز هم حرف زد تا طنز، بی سر و صاحب نماند! اعلام شد دویست مدیر عالی به علت تخلفات میلیاردی مالی تحت پیگرد قرار گرفته اند.

الف- مدیران عالی مملکت هم مثل بقیه مردم پول نیاز دارند فقط مدیران عالی گویا یک مقدار، هم بیشتر نیاز دارند، هم بیشتر عجله دارند!

ب- مدیرعالی اسم مستعار اختلاس گر است.

ج- از این به بعد به جای ردیف کردن یک تعداد حرف الفبا به جای نام مجرمان اقتصادی مانند چ.ح.ب یا نمی دانم ب.ی.ت.ا... یا یک سری اسامی دیگر می شود با خیال راحت گفت مدیر عالی!

د- وقتی شایسته سالاری را دوستان داشتند تحویل ویلیام فاکنر می دادند باید به این روزهایش هم فکر می کردند. به عبارتی جیک جیک مستونت بود/ یاد زمستونت بود؟ حالادست، حالابرعکس... بله برونه... ببخشید جو ما را اخذ کرد!

جشنواره ملی آش به خوبی و خوشی برگزار شد و کشور ما گام بلندی به طور کلی برداشت. این جشنواره ملی در زیر شاخه های «آش کشک خاله سرکار عالیست» با هدف گذاری تحلیل آثار باقیمانده از دولت احمدی نژاد، «آشی که یک وجب روغن رویش باشد» به اهتمام دلواپسان مشغول بار گذاشتن آش دولت و «آشه شله قلمکار» با تلاش فرج سلحشور در فیلمسازی یا جواد کریمی قدوسی در نمایندگی مجلس (فرقی نمی کند) قابل اجرا و پیگیری است.

امروز سوم خرداد است که یک روز ملی محسوب می شود و غرور کشور را زنده می کند، دیروز هم دوم خرداد بود... باران تویی به خاک من بزن.