آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۵
فرهنگ و هنر
۵

عرضه کتاب «عباس دست طلا» در نماز جمعه این هفته

انتشارات فاتحان فردا بعد از نماز جمعه در درهای خروجی محل اقامه نماز کتاب «عباس دست طلا» را در میان نمازگزاران به فروش خواهد رساند.

به گزارش فارس، کتاب «عباس دست طلا» که در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران جزو آثار پرفروش و پرمخاطب نشر فاتحان به شمار می رفت، در کمتر از یک ماه به چاپ دوم رسید که تاکنون 800 نسخه از این مرحله چاپ به فروش رسیده است.

به گفته حسین موذن، مسئول انتشارات فاتحان کتاب «عباس دست طلا» با قیمت 6000 تومان منتشر شده است که روز جمعه این کتاب با قیمت 5000 تومان به نمازگزاران عرضه می شود.

کتاب «عباس دست طلا» نوشته محبوبه معراجی پور به خاطرات «حاج عباس علی باقری» مشهور به «حاج عباس فابریک دست طلا» تعمیرکار خوشنام جبهه های جنوب می پردازد.

رهبر معظم انقلاب درباره این کتاب گفته اند: «این کاری که اخیرا شروع شده که از شماها با این جزئیات و ریزه کاری ها خاطرات می گیرند، این هم کار خیلی خوبی است. ما دو جلد از این کتاب های شما را خواندیم، یکی کتاب آقای بنایی را خواندم یکی هم کتاب این آقای حاج عباس دست طلارا که مفصل و با جزئیات [گفته] خواندم.

خیلی خوب بود انصافا؛ مخصوصا کتاب ایشان؛ هم مطلب در آن زیاد بود، هم آثار صفا و صداقت در آن کاملامحسوس بود و انسان می دید. خداوند ان شاءالله فرزند شهید ایشان را با پیغمبر محشور کند و خودشان را هم محفوظ بدارد.»