آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۵
ایران
۱۵

نماینده ولی فقیه در خوزستان خواستار شد: استفاده از ظرفیت های جام جم برای استان خوزستان

سرپرست جدید روزنامه جام جم در استان خوزستان با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد. در این دیدار که به مناسبت آغاز به کار سرپرست جدید این روزنامه در خوزستان انجام شد، ایشان بر استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت های خوب روزنامه جام جم تاکید کرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست اظهار کرد: جام جم به عنوان یکی از روزنامه های مهم کشور باید در رونق و آبادانی استان نقش اساسی داشته باشد.

وی افزود: خوزستان در همه ابعاد باید آمادگی خود را برای توسعه برنامه ریزی شده نشان دهد که مطبوعات و رسانه ها بهترین جایگاه را برای انعکاس این آمادگی ها بردارند. برهمین اساس روزنامه جام جم با توجه به گستردگی تیراژ و پذیرش در میان افکار عمومی، از استعداد بالایی در این زمینه برخوردار است.

آیت الله موسوی جزایری با ابراز این نکته که از ظرفیت خوب این روزنامه باید به نفع استان استفاده شود؛ برای مدیران این روزنامه و گروه جدید مدیریتی آن در خوزستان دعای خیر کرد و خواستار همراهی برنامه ریزی شده در مسائل فرهنگی و اجتماعی شد.

در ادامه این نشست سید رامین میربابایی، سرپرست جدید روزنامه جام جم گزارشی از مطالب منتشر شده و ویژه نامه های تخصصی روزنامه جام جم و دیگر فعالیت های این موسسه فرهنگی اجتماعی ارائه کرد.