آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۹۸۵
جامعه
۱۷
حق با شماست

سنگفرش های نامناسب برای عبور معلولان

خسروی از تهران: چرا حق انشعاب آب از 500 هزار تومان به یک میلیون و 600 هزار تا دو میلیون تومان رسیده است؟

مقدم از قزوین: ای کاش مسئولان قوه قضاییه نظارت بیشتری بر کار دادگاه ها و قضات شاغل در آن داشته باشند.

یک شهروند از تهران: قیمت کارت بلیت های یکساله مترو بسیار بالاست و برای اقشار کارمند و کارگر بسیار گران است. خوب است مسئولان در این زمینه تجدید نظری صورت دهند.

جمعی از شهروندان: هنگام استفاده از کارتخوان ها در فروشگاه ها کارمزد از عابربانک های استفاده کننده کسر می شود. چرا؟

داوری از تهران: با وجودی که حقوق کارمندان و کارگران 20 درصد افزایش داشته است، چرا باید ویزیت پزشکان 25 تا 35 درصد رشد داشته باشد؟

بیان از گلستان: محصول خیار کشاورزان استان را دلالان با قیمت ناچیز کیلویی 200 تا 250 تومان خریداری می کنند. از مسئولان می خواهیم به این موضوع رسیدگی کنند.

محمدی از سلمانشهر: زباله های شهر را در ساحل دریا و در کنار طرح سالمسازی رها می کنند. از مسئولان شهری می خواهیم در این زمینه چاره اندیشی کنند.

جوابیه: در پی درج پیامی در بیست و پنجم اردیبهشت تحت عنوان «نظارت بر نرخ تاکسی ها» سرپرست روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با ارسال دورنگاری اعلام کرد: با توجه به اعلام و ابلاغ نرخ مصوب کرایه تاکسی ها از سوی شورای محترم اسلامی شهر تهران، این سازمان در راستای وظایف ذاتی نسبت به تهیه و الصاق برچسب نرخ کرایه بر روی تاکسی های خطی و تنظیم تاکسیمتر با نرخ جدید روی تاکسی های تلفنی، فرودگاه و گردشی اقدام کرده است. لذا شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با ذکر شماره کامل پلاک تاکسی به تلفن 1888 اعلام و با اخذ کد رهگیری موضوع را پیگیری کنند.

روی خط 162

جمعی از شهروندان: قرار بوده شرکت مخابرات کارگران مخابرات روستایی را بیمه کند و با آنان قرارداد مستقیم ببندد، ولی الان یک سال می گذرد و خبری نیست.

یک شهروند از تهران: امکان عبور افراد ویلچری از خیابان برادران مظفر پشت بازار رضا در خیابان ولیعصر (ع) به دلیل نوع سنگ فرش این خیابان وجود ندارد.

یک شهروند از تهران: با توجه به اعلام نتایج دکترای تخصصی دانشگاه آزاد متاسفانه تلفن اعلام شده روی سایت این دانشگاه پاسخگو نیست و روابط عمومی دانشگاه نیز پاسخی نمی دهد.