آرشیو شنبه ۴ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: ایران به حمایت از فلسطین ادامه خواهد داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه صهیونیست ها بدانند که خون کودکان مظلوم غزه دامان آنها را خواهد گرفت، گفت: ایران حمایت و دفاع از مردم بی دفاع فلسطین را وظیفه خود دانسته و به آن عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سرتیپ محمدرضا نقدی در جمع راهپیمایان مرکز خراسان شمالی با محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: صهیونیست ها بدانند که اینگونه جنایت ها موجب بیداری بشریت شده و آنان در قبال جنایت های این رژیم جعلی سکوت نخواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 40 میلیون مسلمان فداکار آماده حرکت به قدس هستند، ادامه داد: دیگر، ملت های مسلمان قانع به راهپیمایی روز قدس نیستند و صرفا آن را نمادین می دانند.

نقدی ادامه داد: ما به صهیونیست ها توصیه می کنیم که خانه های خودشان را فروخته، فلسطین را ترک و با آرامش به جاهای دیگری بروند.

وی گفت: منافقین شعار نه غزه، نه لبنان سر دادند اما به خواست خدا چهره واقعی آنان برای مردم برملاشد.

نقدی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران کمک هایی را به مردم مظلوم فلسطین خواهد کرد گفت: ایران حمایت و دفاع از مردم بی دفاع فلسطین را وظیفه خود دانسته و به آن عمل می کند.

وی در ادامه گفت: این خون ها علاوه بر این که کشورهای مستکبر غربی را رسوا می کند، سران دولت های عربی و مرتجع منطقه را نیز رسوا می سازد.

نقدی اضافه کرد: آن فردی که خود را خادم حرمین شریفین می داند باید بداند که خون ملت مظلوم فلسطین او را رسوا می کند چرا که در برابر جنایت های اسرائیل غاصب و قتل عام کودکان بی گناه فلسطینی نه تنها برای مقابله با آنها اقدامی نمی کند بلکه از مرحله سکوت کردن نیز گذشته و به حمایت از رژیم اسرائیل می پردازد.

وی اظهار داشت: ریخته شدن خون مردم بی گناه فلسطین در اثر جنایت های اسرائیل، منافقان و گروه های تروریستی تکفیری مدعی حمایت از مسلمانان را نیز رسوا می کند چرا که این گروه ها راهپیمایی روز قدس و دفاع از ملت مظلوم فلسطین را حرام اعلام کرده و آنها را به سکوت و خویشتنداری دعوت می کنند.