آرشیو شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳، شماره ۲۱۵۲
روزنامه فردا
۱۶
آمبولانس

دولت پوریا عالمی را به عنوان وزیر به مجلس معرفی کرد

پوریا عالمی

الان توی دولت چندنفر را استخدام کرده اند که بگردند وزیر پیدا کنند که هی بفرستند مجلس که مجلس هی بهش رای ندهد، درواقع الان وزارت علوم را گذاشته اند روی اتوماتیک و خودش دارد جلو می رود، بعد نماینده مشهد در مجلس گفت: مجلس گاردی علیه دولت نگرفته است. همین الان ضمیمه نیازمندی ها را بگیرید این آگهی را می بینید؛

استخدام وزیر پیشنهادی برای معرفی به مجلس

ما ماندیم چرا اینطوری است. یعنی وقتی دولت قبل کاری به کار مجلس نداشت حلوا حلوا می شد و مرتب باهاش عکس خودگرفت و یادگاری می گرفتند. الان ولی دولت هی لی لی به لالای مجلس می گذارد براش تره هم خرد نمی کنند. یک بار هم ما قصد ازدواج کرده بودیم هر کاری می کردیم خانواده طرف اوکی نمی دادند. مادربزرگ ما توصیه کرد بی محلی مادر، بی محلی عشق و علاقه به وجود می آورد. آقا ما دیگر نرفتیم خواستگاری، یک ماه بعدش خودشان جشن عروسی گرفتند و گفتند به عنوان داماد تشریف بیاورید مراسم. الان هم زنگ زدم به دولت می گویم چه خبر؟ دولت می گوید: مساله ما این است که مجلس هدیه را بازنکرده پس می فرستد. حتی فرصت نمی دهند طرف خودش را آزمایش کند.

گفتم: دولت جان، من با مجلس هم صحبت کردم، مجلس می گوید «گاردی علیه دولت ندارد.»

دولت می گوید: بله. منتها ما از این ور داریم روی گاردریل حرکت می کنیم و عملاسرعتمان گرفته شده.

قبلاخوب بود، وزیر که پیشنهاد می دادند آقای احمدی نژاد می رفت مجلس دوتا شوخی می کرد، شوخی شوخی با وزیر مربوطه می رفت پاستور سر کار. الان همه قضیه را جدی گرفتند و این خوب نیست. حافظ شیرازی هم پیغام فرستاده برای روحانی سمنانی که: آسان گیر بر خود انتخاب وزیر، اصلاهمین عالمی را بفرست مجلس.