آرشیو پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳، شماره ۳۱۱۲
حوادث
۱۴

خبر کوتاه

پیکر شادی سرخیل به خاک سپرده شد

اعتماد| پیکر شادی سرخیل که پس از 10 روز جست وجو، عصر سه شنبه در مرداب انزلی و در فاصله یک کیلومتری از محل وقوع حادثه کشف شد، چهارشنبه به خاک سپرده شد. شادی سرخیل عضو تیم منتخب قایقرانی استان گیلان بود که 17 آبان ماه امسال در جریان تمرینات این تیم برای شرکت در مسابقات کشوری قایقرانی در تالاب انزلی دچار سانحه شد و جان خود را از دست داد. پیکر این قایقران 21 ساله پس از غرق شدن در مرداب انزلی ناپدید شده بود و سه شنبه گذشته پس از 10 روز جست وجو، در فاصله یک کیلومتری از محل حادثه کشف شد.

آتش سوزی مرگبار در کامبوج

ایسنا| پلیس محلی کامبوج از کشته شدن دست کم پنج تن بر اثر آتش سوزی در یک باشگاه تفریحی خبر داد. بنابر اعلام پلیس کامبوج بررسی های اولیه حاکی از آن است که بروز مشکل در سیم کشی ساختمان علت آتش سوزی بوده است. پلیس کامبوج با بیان اینکه یک مرد استرالیایی در میان کشته شدگان این حادثه بوده، اعلام کرد که سه قربانی دیگر زن بودند. به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، بررسی جزییات بیشتر این حادثه در حال انجام است.

خسارت 300 میلیونی آتش سوزی منزلی در خلخال

125| آتش سوزی منزل مسکونی در روستای «تیل» شهرستان «خلخال» استان اردبیل، 300 میلیون ریال خسارت بر جای گذاشت. به گزارش پایگاه خبری پلیس، به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آتش سوزی منزل مسکونی در روستای تیل، بلافاصله گشت انتظامی کلانتری «خلخال» به محل اعزام شد. در بررسی های اولیه مشخص شد این حادثه به علت سرایت آتش از چراغ نفتی روی داده: که بر اثر آن اسباب و اثاثیه منزل طعمه حریق شده و در آتش سوخت. خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی نداشته: ولی 300 میلیون ریال خسارت مالی بر جای گذاشت.