آرشیو سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳، شماره ۵۸۳۴
سلامت و زیبایی
۱۵

جایگزینی برای تاتو

چطور می توان همیشه آراسته بود؟ سوالی چالش برانگیز که قطعا پاسخ به آن مستلزم آگاهی به خیلی از جنبه ها و نکاتی است که در مورد زیبایی دائمی، کاربرد دارد. اگر شما هم کنجکاو هستید با ما همراه شوید تا دراین باره بیشتر بدانید.

انجام میکروپیگمنتیشن به سختی تلفظش نیست؛ روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یک بار مصرف استریل که به کاربر (پیگمنتر) این امکان را می دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام کند؛ این کار فرآیند کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از لایه پوست، با حداقل آسیب به بافت پوستی است.

این تکنیک علاوه بر کاربردهای زیبایی در حوزه پزشکی نیز کاربرد وسیعی دارد.

برخلاف تاتو که برای نقاشی کردن روی بدن استفاده می شود، میکروپیگمنتیشن برای بازسازی طبیعی، متعادل سازی و جلوه بخشیدن به چهره استفاده می شود که درنتیجه زیبایی بیشتر چهره در طولانی مدت را به ارمغان می آورد. با این اوصاف انجام چنین کاری آن هم به عنوان آرایش دائم به نسبت تاتویی که به صورت سنتی انجام می شود، درد و خونریزی کمتری دارد و ماندگارتر است. آسیب کمتری به پوست وارد می شود و با تکرار ترمیم چند سال یک بار رنگ آن به قرمزی یا سبزی نمی زند.