آرشیو دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۹۱
ورزشی - اخبار کشور
۹

تاکید رئیس فدراسیون والیبال بر حضور مربی ایرانی در کنار کواچ

رئیس فدراسیون والیبال از نشست با کواچ برای تصمیم گیری درمورد دستیارانش در تیم ملی و تاکید برای حضور مربیان ایرانی روی نیمکت خبر داد.

محمدرضا داورزنی درباره تعیین دستیاران اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال، اظهار کرد: طبیعی است که کواچ باید به ایران بیاید و بعد از آن نشست هایی با هم خواهیم داشت و در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد. تلاش می کنیم تا مربی های ایرانی بتوانند از این ظرفیت در تیم ملی بزرگسالان استفاده و رشد کنند. این موضوع را باید طی جلساتی که با کواچ داریم بیشتر بررسی کنیم.

وی افزود: طی توافقی که قبلابا کواچ داشتیم، این اجازه را به او دادیم که یک مربی بدنساز و یک کمک مربی داشته باشد. ولی ظرفیت های دیگری هم در کشور وجود داد که باید از آنها به درستی بهره ببریم. قطعا از وجود مربی های داخلی هم بیشتر استفاده خواهیم کرد. این موضوع هم به بحث در آینده برمی گردد. قطعا در آینده مربیان بیشتری می توانند با کواچ همکاری کنند اما این که چه کسی روی نیمکت تیم ملی می نشیند بحث دیگری است. ما می خواهیم که این فرصت فراهم شود تا همه مربیان ایرانی با سبک و سیاق و نوع تمرینی که کواچ دارد بیشتر آشنا شوند.