آرشیو دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۲۰۹۹۱
شهرستان ها
۷

فرماندار: شهرداری بناب باید با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد کند

فرماندار بناب با انتقاد از شهرداری به خاطر عدم اجرای مصوبات ستاد توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی گفت: عدم همکاری در این خصوص از ناحیه هیچ یک از ادارات شهرستان قابل قبول نیست.

بناب- خبرنگارکیهان:

ولی الله فرج اللهی در جلسه ستاد هماهنگی امور اجرایی توانمندسازی سکونتگاه های غیررسمی شهرستان بناب با بیان اینکه مردم از لحاظ رفت و آمد و مسائل بهداشتی در این محلات با مشکل روبه رو هستند؛ از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری برای تکمیل زیرساخت های این محلات خبر داد و افزود: از شورای اسلامی شهر و شهردار می خواهیم با در نظر گرفتن همین مبلغ در بودجه سال94 و اخذ مبالغی به صورت خودیاری از مردم نسبت به انجام کارهای زیرسازی و همچنین آسفالت محلات فوق اقدام کنند.

فرماندار بناب با اشاره به اینکه تعداد پرونده های ماده صد اخیرا در این شهرستان رو به افزایش است، از شهرداری خواست ضمن برخورد جدی با ساخت و سازهای غیرمجاز مانع ساخت و سازهای غیرقانونی در این شهر باشند.

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: علی رغم گذشت یک و نیم سال از آغاز بررسی مسائل و مشکلات سکونتگاه های غیررسمی هنوز کارها در این مناطق عملیاتی نشده است!

حجت الاسلام محمد باقری بنابی افزود: افرادی که در این کمیته عضو هستند، باید در این منطقه ساکن شوند تا به مشکلات این محلات آشنا شوند و درد ساکنان این محلات را لمس کنند. وی گفت: اقدامات صورت گرفته رضایت بخش نیست و محرومیت در این مناطق به حدی زیاد است که توجه بیش از پیش مسئولان را می طلبد. وی ضمن تاکید بر حل مشکلات ساکنان 2هزار واحد غیرمجاز در این شهرستان خواستار برخورد جدی مسئولان شهرداری با ساخت و سازهای احتمالی جدید در این مناطق شد.