آرشیو سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، شماره ۳۱۷۸
ورزشی
۱۹

سرخط خبرها

امیررضا خادم، معاون پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش و جوانان، ابراز امیدواری کرد وضعیت استقلال و پرسپولیس پس از واگذاری به نحوی باشد که امور این دو باشگاه به خوبی مدیریت شود و این دو تیم در مسیر پیشرفت قرار بگیرند. او اعلام کرده بیشترین نگرانی من بعد از واگذاری استقلال و پرسپولیس است

دنیس روهان استرالیایی توانست رکورد میزان مسافت دوچرخه سواری در یک ساعت را بشکند. او توانست در یک ساعت 491/52 کیلومتر در پیست گرنچن سوییس رکاب بزند. این رکورد در کمتر از پنج ماه گذشته سه بار شکسته شد.

محمدحسین محمدیان، دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان سطح رقابت های جایزه بزرگ فرانسه را خوب ارزیابی کرد و اعلام داشت که حضور در این رقابت ها سهم زیادی در شناخت نقاط ضعف و قوت تیم داشت و اینکه حالادیگر رقیب جدی ام در 97 کیلو رضا یزدانی است و اگر آماده تر بودم در پاریس قهرمان المپیک از آذربایجان را می بردم.

مسابقات این هفته سوپرلیگ کاراته در بخش مردان به دلیل نزدیکی زمانی با رقابت های قهرمانی کشور لغو شد.

طبق تصمیم مسوولان فدراسیون بوکس تیم ملی با 10 بوکسور سه شنبه 21 بهمن ساعت 5 بامداد راهی قزاقستان می شود.

فدراسیون ووشوی غرب و آسیای میانه تاسیس و مهدی علی نژاد به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد.

محمد زارع پور، رییس تنیس روی میز می گوید با در نظر گرفتن 10 استان به عنوان مراکز بخش همگانی و 10 استان به عنوان مراکز قهرمانی تلاش می کنیم تا بتوانیم این رشته را ارتقا دهیم و اینکه مدال بازی های آسیایی 2018 دور از دسترس نیست.

بعد از فاجعه ورزشگاه پورت سعید که اول فوریه 2012 رخ داد بار دیگر مصر شاهد فاجعه ورزشی دیگر بود و این بار در پی حمله نیروهای امنیتی مصر به هواداران تیم زمالک که قصد داشتند وارد ورزشگاه دفاع هوایی در قاهره شوند، درگیری هایی میان این نیروها و هواداران این تیم رخ داد که موجب کشته شدن حدود 40 تن و زخمی شدن ده ها تن دیگر شد.