آرشیو دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۲۶
فرهنگ و هنر
۵

قربانی، صادقی و کلهر روی صحنه

رضا صادقی، علیرضا قربانی و کیهان کلهر، سه خواننده و نوازنده شناخته شده کشورمان، قرار است بزودی در تهران، بجنورد و آمریکا روی صحنه بروند.

به گزارش جام جم، کنسرت قربانی روزهای بیست و هفتم و هشتم فروردین امسال در بجنورد برگزار می شود که دربرگیرنده قطعاتی مانند «رسوای زمانه» و «شب دهم» است؛ البته قربانی خاطره خوبی از اجرا در منطقه خراسان ندارد و اسفند گذشته اجرای او در گلبهار مشهد لغو شد.

اما رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ هم قرار است تازه ترین آلبوم خود با نام «فقط گوش کن» را در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران روی صحنه ببرد.این برنامه که نخستین کنسرت این خواننده پاپ در سال 94 محسوب می شود، دهم و یازدهم اردیبهشت میزبان علاقه مندان موسیقی پاپ است.

کیهان کلهر، نوازنده شناخته شده کمانچه کشورمان هم به همراه کوارتت بروکلین رایدر در ایالت ویرجینیای آمریکا برنامه اجرا می کند. کلهر در ادامه تور اجراهای خود بعد از کشورهایی همچون لهستان، مجارستان، فرانسه، انگلیس و شهرهای مختلف آمریکا این بار در شهر ویرجینیای آمریکا به صحنه می رود.این کنسرت یازدهم آوریل (بیست و دوم فروردین) در آمفی تئاتر مرکزی ویرجینیا برگزار می شود که بیشتر به اجراهای موسیقی جریان ساز اختصاص دارد.این نوازنده شناخته شده کمانچه ایرانی شهرت بین المللی دارد و تنها ایرانی ای است که چهار بار نامزد جایزه معتبر گرمی شده است.