آرشیو دوشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۴، شماره ۴۲۲۶
ورزش
۱۸

تکذیب مجوز حضور بانوان در ورزشگاه ها

یک مقام مسئول در وزارت کشور ادعای معاون وزیر ورزش و جوانان در مورد تائید طرح حضور بانوان در ورزشگاه ها از سوی شورای عالی امنیت ملی را تکذیب کرد.

دین پرست رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور در گفت وگویی با تکذیب خبر منتشره در برخی رسانه ها با مضمون تائید طرح حضور بانوان و خانواده ها در سالن های ورزشی از سوی شورای امنیت کشور اعلام کرد: شورای امنیت کشور درخصوص حضور بانوان در سالن های ورزشی مصوبه ای نداشته است.

دین پرست اظهار امیدواری کرد رسانه ها در انعکاس اخبار مربوط به حوزه های مختلف وزارت کشور از جمله شورای امنیت کشور منحصرا از مجاری رسمی اطلاع رسانی این وزارتخانه از جمله پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور استفاده کنند. البته وزارت ورزش این تکذیب را به معنی منع یا اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ها نمی داند. نصرالله سجادی، معاون وزیر ورزش در گفت وگو با خبرآنلاین در این باره گفت: «مشکلات و تردیدها را باید گام به گام پیش ببریم. به این سادگی نیست. تلاش های ما در شورای امنیت کشور هم مثل مذاکرات 1+5، حساس است و تلاش مان این است که بهترین راهکار را برای حل یکسری دغدغه پیدا کنیم تا بتوانیم خانم ها را با کمترین مشکلی به ورزشگاه ها بیاوریم و البته بتوانیم فضای ورزشگاه های مان را هم بهتر کنیم.»