آرشیو پنجشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴، شماره ۲۳۰۰
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• به این وسیله از استاد بیات، یکی از مربیان ورزش های رزمی و دفاع شخصی که هنرمندانه و استادانه در کنار ورزش های رزمی به جوانان و نوجوانان، هنرهای انسان دوستانه آموزش می دهد، تقدیر و قدردانی می کنم.

یک مخاطب از تهران

• شرکت آب و فاضلاب و حرکت لاک پشتی حفاری ها: خیابان مصطفی خمینی، یکی از خیابان های پرترافیک تهران است، بااین حال، شرکت آب و فاضلاب این خیابان را از چهارراه سرچشمه به بعد از ماه های قبل حفاری کرده است و به دلیل اینکه کارها به کندی پیش می رود، باعث مشکلات فراوانی در این محل شده است. لطفا این پیام را چاپ کنید، شاید مسئولان شرکت آب و فاضلاب، پیمانکار مربوطه را ملزم کنند، هرچه ‎سریع تر کار را تکمیل کند که در روان سازی ترافیک هم موثر است.

علی مختاری از تهران

•در دستگاه های دولتی، هم اکنون تفاوت دریافتی بازنشستگان قبل از سال 1388 با حقوق بازنشستگان کنونی بسیار بسیار زیاد و از میلیون تومان می گذرد. بنابراین در راستای رفع مشکل فوق و برای آنکه موضوع هم ترازی حقوق که همواره با وضعیت معیشتی بازنشستگان ارتباط تنگاتنگی دارد، به طورکلی حل شود، از دولت و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی تقاضا می شود با یک بار اجرای هم ترازی بازنشستگان قبل از سال 88 با حقوق بازنشستگان فعلی و با وضع قانونی دائمی، ترتیبی اتخاذ شود تا هرگونه افزایش حقوق، مزایا و فوق العاده های مستمر برای کارکنان دستگاه ها و در برهه های زمانی عینا و به صورت خودکار در دریافتی بازنشستگان هم سان و مشابه از لحاظ استخدامی و خدمتی (همچون تحصیلات، پست سازمان، سابقه خدمت و...) نیز اعمال تا به رنج بازنشستگان و بی عدالتی در دریافتی آنان برای همیشه پایان داده شود.

•توقف خودروها در خیابان کم عرض: خیابان شکوفه، منشعب از خیابان پیروزی به محل توقف خودروهای وانت بار و فروشندگان میوه تبدیل شده است که رفت وآمد بقیه خودروها را با مشکلات فراوانی مواجه ساخته است. از مسئولان راهنمایی و رانندگی و ماموران سد معبر شهرداری منطقه 14 تقاضای رسیدگی داریم.

علی از تهران