آرشیو شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۶۴
ورزشی - اخبار کشور
۹

احتمال برگزاری لیگ جهانی کشتی در ایران

رئیس فدراسیون کشتی از احتمال برگزاری لیگ جهانی کشتی در ایران خبر داد.

رسول خادم، درحاشیه برگزاری رقابت های لیگ برتر کشتی در کرج گفت: انتقاد برخی درباره عدم حضور ملی پوشان در رقابت های لیگ برتر کشتی تا حدودی به جاست. بدون شک حضور ملی پوشان در این رقابت ها باعث ارتقای سطح کیفی مسابقات شده و انگیزه شرکت کنندگان را دو چندان می کند. البته حضور ملی پوشان در این رقابت ها به نوعی ریسک بود، چرا که ممکن بود به مصدوم شدن و آسیب دیدن آنها منجر شود و در نهایت آنان از حضور در رقابت های جدی تر باز بمانند.

وی در پایان از احتمال برگزاری لیگ جهانی کشتی در ایران خبر داد و گفت: درصورت نهایی شدن این اتفاق انگیزه شرکت کنندگان به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

قهرمانی نماینده تهران در آزاد و فرنگی

تیم های کشتی بیمه رازی تهران در مرحله نخست رقابت های لیگ برتر کشتی،در دو رشته آزاد و فرنگی با پیروزی مقابل رقیبان خود به مقام قهرمانی رسیدند.مرحله نخست لیگ برتر کشتی دیروز به پایان رسید و در مسابقه فینال لیگ برتر کشتی آزاد که بین دو تیم بیمه رازی تهران و ستارگان ساری برگزار شد تیم پر مهره بیمه رازی موفق شد حریف خود را 8 بر صفر شکست دهد و قهرمان مرحله اول لیگ برتر آزاد شود.پیش از این تیم کفایتی مشهد با پیروزی بر شهرداری و شورای شهر همدان سوم شده بودند.در رشته فرنگی نیز تیم بیمه رازی تهران با پیروزی 6 بر 2 مقابل دوکوهه اندیمشک به مقام قهرمانی لیگ کشتی فرنگی هم رسید.همچنین در مسابقه رده بندی تیم سینا صنعت ایذه موفق شد دانشگاه پیام نور را شکست دهد و به عنوان سوم لیگ برتر فرنگی برسد.