آرشیو شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۱
اجتماعی
۴

دو خط خبر

بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری می توانند تا 16 خرداد ماه فرم درخواست وام ضروری را از طریق مراجعه به cspf.ir تکمیل کرده و ثبت نام کنند.

غلامرضا بصیری پور رئیس شورای عالی استان ها گفت: مجمع تشخیص مصلحت نظام به تازگی مطرح کرده که درآمدهای شهرداری به خزانه واریز شود، در حالی که ما با این موضوع مخالف هستیم و تلاش کرده ایم تا مانع این مساله شویم.

رئیس خانه شهریاران جوان تهران از برپایی جشن بزرگ پسران و دختران شهر تهران در برج میلاد خبرداد.

«محمد میرزابیگی» معاون پرستاری وزیر بهداشت با اشاره به کمبود 200 هزار پرستار در کشور از جذب جدید پرستاران از 10 روز آینده خبر داد.

رئیس سازمان غذا و دارو: به طور کلی 6 داروی ام اس در داخل کشور مصرف می شود که از این تعداد 5 نوع دارو در داخل کشور تولید و یک دارو که میزان مصرفش کم است و بیماران معدودی به آن احتیاج دارند، وارد می شود.

تعداد دانش آموزان، تعداد کلاس های درس، میزان حقوق به دبیران، تعداد ماه های پرداختی حقوق و مزایای دبیر و همچنین عوامل اجرایی، میزان تاثیر عرصه، میزان تاثیر عیان، اجاره ماهانه مدرسه، تعداد معاونان، تعداد عوامل های اجرایی و درصد کیفیت (7درصد)، نرخ تورم و تعداد دانش آموزان در سال جاری، 13 فاکتور تعیین شهریه در مدارس غیردولتی است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان لرستان با اشاره به تلاش برای ثبت برخی از لباس های محلی این استان از تلاش این اداره کل برای ثبت ملی گلونی یا سربند باستانی زنان لر خبر داد.