آرشیو دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۷۲
شهرستان ها
۷

استاندار سمنان خبر داد:صرف 4 میلیارد ریال برای محور دامغان به جندق

استاندار سمنان از صرف 4 میلیارد ریال برای قطعه اول باند دوم محور دامغان به جندق خبر داد.

محمد وکیلی به تلاش راه و ترابری درخصوص تعریض راه های استان سمنان اشاره کرد و افزود: تعریض راه معلمان تا 6 کیلومتر و جندق تا 30 کیلومتر ادامه پیدا خواهد کرد و در این عرصه راه شمال به جنوب از بندر امیرآباد تا بندرعباس موجب اتصال دریای خزر به خلیج فارس خواهد شد و راه مهم، سوق الجیشی و استراتژیکی خواهد بود.

استاندار سمنان در سفر به دامغان پس از بهره برداری از باغ پسته شرکت رضی دامغان که در 14 هکتار با استخر دو هزار مترمکعبی آبیاری تحت فشار و با اعتبار 20 میلیارد ریال احداث شده است، از قطعه اول باند دوم محور دامغان به جندق به طول 15 کیلومتر با اعتبار چهار هزار میلیون ریال با هدف کاهش تصادفات و تعریض جاده احداث شده است، دیدن کرد.

بازدید از نقاط حادثه خیز گردنه آهوان، پروژه تعریض محور سمنان- دامغان و تقاطع غیر هم سطح امیرآباد از دیگر برنامه های استاندار سمنان در سفر به شهرستان دامغان بود.

استاندار سمنان در این سفر گفت: پروژه های گازرسانی به 31 روستای دهستان قهاب رستاق دامغان قبل از فرا رسیدن فصل سرمای امسال بهره برداری می شود.

وی تصریح کرد: مشکل جدی کمبود آب در استان سمنان وجود دارد و می توان بخشی از فاضلاب دامغان را که به سمت جنوب می رود با انجام تصفیه به بهره برداری رساند و حداقل قسمتی از آب مصرفی واحدهای تولیدی را تامین کرد. وی همچنین بر حل مسائل مسکن 456 واحدی مسکن مهر دامغان و تحویل و تجهیز مدارس مسکن مهر این شهرستان تاکید کرد.