آرشیو دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۲۱۰۷۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

فرمانده نیروی انتظامی:پلیس افتخاری در استان های کشور راه اندازی می شود

فرمانده نیروی انتظامی از راه اندازی پلیس افتخاری در تمام استان های کشور براساس نیازها خبر داد.

کرج- خبرنگار کیهان:سرتیپ حسین اشتری در مراسم صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز افزود: در ایام نوروز و تابستان به دلیل حجم تردد مردم در جاده ها به منظور مسافرت از پلیس افتخاری استفاده می شود.

وی با تاکید بر استقرار پلیس در شهرک های تازه تاسیس گفت: با راه اندازی این شهرک ها واحد های سیار پلیس در این شهرک ها مستقر می شوند.

اشتری گفت: در بخش سرقت خشن و سرقت به عنف در سطح کشور شاهد کاهش جرم هستیم اما سرقت های خرد روند فزاینده دارد که پلیس برای کاهش این نوع سرقت مصمم است.

وی با بیان اینکه پلیس بدون اغماض با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی می کند، گفت: حاشیه امنی برای این افراد وجود نخواهد داشت.

اشتری بیان کرد: نیروی انتظامی با هر فرد یا گروهی که بخواهد نظم و آسایش مردم را برهم بزند، قاطعانه برخورد می کند.

وی بیان داشت: پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان در اولویت نخست نیروی انتظامی قرار دارد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در بخش قاچاق و خرید و فروش مواد مخدر نیز برنامه های پیشگیرانه و کنترلی با جدیت دنبال می شود، گفت: طرح های ارتقای امنیت اجتماعی در دستور کار ویژه نیروی انتظامی قرار دارد که امسال این طرح ها با برنامه ریزی بیشتر انجام خواهد شد.

وی از مردم خواست با مشارکت و همدلی با نیروی انتظامی، پلیس را بیش از پیش در ماموریت های خود یاری دهند. اشتری گفت: تا پایان سال جاری مردم شاهد اقدامات چشمگیر نیروی انتظامی در موضوعات امنیتی خواهند بود.