آرشیو یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۶
اجتماعی
۴

سلام ایران

کاشت درخت بدون آبیاری: آقای جعفری عنوان کرده اند کاشت درخت بدون آبیاری نه تنها حسن نیست بلکه ظلم به موجودات زنده است. نمونه آن درختان کاشته شده در خیابان طاهرخانی واقع در خیابان فرحزادی است که در حال خشک شدن هستند.

مشکلات ایستگاه جدید التاسیس: آقای جهانبخش عنوان کرده اند که ایستگاه اتوبوس خط 7202 اخیرا در خیابان ملت احداث شده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای کسبه و عابران شده است. آلودگی هوا، تردد بسیار برای تخلیه و بارگیری مسافر از جمله مشکلاتی است که وجود دارد. از شهرداری محترم تقاضای انتقال این خط را داریم.

کم آبی به دلیل حفر چاه: آقای سید مصطفی حسینی نیا عنوان کرده اند که شهرستان جم از توابع استان بوشهر بشدت دچار کم آبی است، آب روستاهای اطراف نیز بسختی تامین شده و جیره بندی است. اما متاسفانه چند حلقه چاه غیر مجاز در روستای اسلام آباد حفر شده که آب آنها با سوء استفاده خرید و فروش می شود. تقاضای رسیدگی داریم.

حمایت از افراد از کار افتاده: مخاطب محترمی ضمن تشکر از دولت در پیامک ارسالی اظهار کرده اند طرح دولت با عنوان حمایت مستقیم از شش میلیون از کار افتاده جای قدردانی دارد. یقینا برقراری سلامت مصداق مکارم اخلاق از اولویت های حکومت مردم سالاری دینی است.

خیریه زنان کارتن خواب: شهروند محترمی ضمن تشکر از چاپ گزارش «خلازیر» در روزنامه ایران خواستار شرح چگونگی کمک به مرکز خیریه زنان کارتن خواب شده اند.