آرشیو یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۶
سیاسی
۲۱
خبر

انجام 3 عملیات ضدتروریستی در غرب کشور

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور از انجام 3 عملیات موفق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات علیه تروریست ها در غرب کشور خبر داد. حسین ذوالفقاری درباره شناسایی و دستگیری اعضای گروهک تروریستی که اخیرا توسط وزارت اطلاعات در غرب کشور صورت گرفت، گفت: این اتفاق برای سال گذشته بود که وارد کشور شده بودند و با مجموعه عملیاتی که انجام شد و همان گونه که وزارت اطلاعات بیانیه داد، اعضای این باند دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، وی افزود: به طور کلی اقداماتی که سال گذشته و ابتدای سال جاری توسط دستگاه های اطلاعاتی کشور علیه گروهک های تروریستی هم در مقابله و هم در دستگیری انجام شد، اقدامات بسیار خوب و موثری بود. این اقدامات موثر با همکاری سپاه پاسداران و نیروی انتظامی علیه گروهک های تروریستی در جنوب شرق به طور خاص و در جنوب و بخشی از شمال غرب کشور انجام گرفت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خاطرنشان کرد: در غرب کشور سپاه پاسداران 2 مورد عملیات و وزارت اطلاعات نیز یک مورد عملیات علیه گروه های تروریستی داشتند که این عملیات ها موفق بودند و تلفات قابل توجهی به گروهک های تروریستی وارد شده است. ذوالفقاری گفت: اقدامات دستگاه ها در مقابله با گروهک های تروریستی افزایش پیدا کرده و توفیقات بیشتری نیز در این زمینه کسب شده است.