آرشیو یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴، شماره ۵۹۴۶
فن آوری
۱۹
نرم افزار آنلاین

یک پرواز هوشمند

اطلاع از وضعیت پروازها برای بسیاری از افراد ضروری است و در این زمینه نرم افزارهای بسیاری تا کنون نگاشته شده است که یکی از این نرم افزارهای قوی FlightView Elite FlightTracker است که خاص کاربران سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

این برنامه برای افرادی است که دائم از طریق خطوط هوایی در حال سفر هستند. به کمک این برنامه اطلاعات جامعی از آخرین ورودی و خروجی های هوایی پروازهای ایالات متحده و بزرگترین فرودگاه کانادا را به دست می آورید. در واقع به کمک این برنامه سفرهای شما هوشمندتر می شود. با استفاده از نقشه می توانید نزدیکترین فرودگاه را بیابید همچنین مشاهده آب و هوا در روزهای آینده بر اساس بازه مکانی مختلف از بخش های مختلف این برنامه به شمار می آید. از نکات بسیار خوب این نرم افزار وجود این ویژگی است که کاربران می توانند اطلاعات و زمان پرواز ها را تا 350 روز آینده مشاهده و ذخیره کنند. غیر از مورد ذکر شده FlightView Elite FlightTracker دارای ویژگی های بسیار دیگری است که از جمله آن می توان به این موارد اشاره داشت:

– نمایش فرودگاه ها، نمایش وضعیت آب و هوا، دارای صفحه خانگی برای سفارشی سازی و مشخص کردن سفرهای بعدی خود، بررسی وضعیت های پرواز و کسب اطلاعات بیشتر، باخبر شدن از آخرین تاخیرها در پرواز، اضافه کردن یادداشت به پرواز و یا سفر مانند شماره اجاره اتومبیل و رزرو هتل و حفظ تمام اطلاعات در طول سفر از مکان های مختلف، مشاهده فرودگاه ها بر اساس رنج های مختلف

– اشتراک گذاری سفر از طریق ایمیل یا بلیت پرواز از طریق ایمیل یا SMS / متن، نمایش وضعیت پرواز خود، نمایش سفرنامه سفر خود و یا اطلاعات پرواز در فیسبوک و ده ها ویژگی دیگر. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت P30world.com مراجعه کنند.